Festivalul Tuborg Green Fest Peninsula şi-a deschis oficial porţile miercuri, 24 august, la ora 18. Până la miezul nopţii au fost deja peste 500 de corturi instalate în Camping, iar peste 7.000 de spectatori şi-au luat brăţările de acces şi au trecut pragul festivalului până joi la ora 12.

Cu o suprafaţă de 25 de hectare şi cu o estimare de 70.000 de vizitatori în cele patru zile de festival, Tuborg Green Fest Peninsula rămâne cel mai mare festival din România.

Bugetul celei de a IX-a ediţii este de circa 1 milion de euro, din care 20% au fost obţinuţi, pe bază de proiect, de la instituţii publice din România, 60% provin de la sponsori şi restul din biletele vândute. În acest an, festivalul vine în faţa publicului cu aproape 90 de trupe şi aduce o scenă nouă, crescând la 5 numărul locaţiilor şi atracţiilor muzicale.

Teritoriul a crescut ca rezultat al faptului că scenele au fost aşezate în mod diferit, Tuborg Green Fest Peninsula situându-se în întregime pe teritoriul comunei Sângeorgiu de Mureş.

“În acest an am făcut câteva schimbări: scena mare e construită în alt loc decât până acum, iar porţile de la intrare au fost puse mai în spate. Festivalul e mult mai compact ca teritoriu şi fluxul e mult mai organizat aşa. Sper ca în anii viitori să orgănizăm festivalul în acelaşi spatiu, şi să continuăm să creştem aici”, a spus directorul festivalului, Bodor László.

Fülöp Zoltán, din partea Sziget Management, co-organizator Tuborg Green Fest Peninsula, a subliniat că evenimentul de la Târgu Mureş este un element de bază în planurile de viitor ale firmei.

“Sziget organizează foarte multe festivaluri şi nu ascundem ţelul de a ne extinde în Europa, mai ales în Europa centrală. Vrem să ajungem şi in alte ţări. În Romania, Peninsula e deja un brand cunoscut. Avem intenţii să organizăm festivaluri şi în Cehia, Polonia şi Croaţia”, a declarat Fülöp Zoltán.

Doron Zilbestein, vicepreşedinte Marketing Tuborg, partenerul principal al festivalului a declarat: “Suntem încântaţi de acest parteneriat şi aşteptăm cu nerăbdare să ne întâlnim cu consumatorii noştri în cele 4 zile de festival. Marca Tuborg este cunoscută ca ambasador al muzicii şi distracţiei, iar Tuborg Green Fest Peninsula este spaţiul perfect de întâlnire al acestora.”

În ceea ce priveşte unul din headlineri, regele punk-ului, Iggy Pop şi formaţia sa, the Stooges, organizatorii au declarat că prezenţa trupei, pentru prima dată în România, vine ca o datorie a lui Iggy Pop pentru publicul român în faţa căruia trebuia să cânte în urmă cu doi ani, însă recitalul a fost anulat.

Tuborg Green Fest Peninsula are loc între 25 şi 28 august 2011 la Târgu Mureş, în vecinătatea Complexului de Agrement Weekend, pe malul Mureşului.

Cele mai proaspete ştiri despre Festivalul Tuborg Green Fest Peninsula le puteţi obţine de pe pagina oficială a evenimentului, www.peninsula.ro, precum şi accesând pagina de Facebook (Peninsula/Félsziget Official).

Sponsorii evenimentului sunt Tuborg, Borsec, Orange. Partenerul media principal este Rock FM. Parteneri media speciali: Zile şi Nopţi, Jurnalul Naţional.

Tuborg Green Fest Peninsula începe în forţă

Festivalul Tuborg Green Fest Peninsula şi-a deschis oficial porţile miercuri, 24 august, la ora 18. Până la miezul nopţii au fost deja peste 500 de corturi instalate în Camping, iar peste 7.000 de spectatori şi-au luat brăţările de acces şi au trecut pragul festivalului până joi la ora 12.

Cu o suprafaţă de 25 de hectare şi cu o estimare de 70.000 de vizitatori în cele patru zile de festival, Tuborg Green Fest Peninsula rămâne cel mai mare festival din România.

Bugetul celei de a IX-a ediţii este de circa 1 milion de euro, din care 20% au fost obţinuţi, pe bază de proiect, de la instituţii publice din România, 60% provin de la sponsori şi restul din biletele vândute. În acest an, festivalul vine în faţa publicului cu aproape 90 de trupe şi aduce o scenă nouă, crescând la 5 numărul locaţiilor şi atracţiilor muzicale.

Teritoriul a crescut ca rezultat al faptului că scenele au fost aşezate în mod diferit, Tuborg Green Fest Peninsula situându-se în întregime pe teritoriul comunei Sângeorgiu de Mureş.

“În acest an am făcut câteva schimbări: scena mare e construită în alt loc decât până acum, iar porţile de la intrare au fost puse mai în spate. Festivalul e mult mai compact ca teritoriu şi fluxul e mult mai organizat aşa. Sper ca în anii viitori să orgănizăm festivalul în acelaşi spatiu, şi să continuăm să creştem aici”, a spus directorul festivalului, Bodor László.

Fülöp Zoltán, din partea Sziget Management, co-organizator Tuborg Green Fest Peninsula, a subliniat că evenimentul de la Târgu Mureş este un element de bază în planurile de viitor ale firmei.

“Sziget organizează foarte multe festivaluri şi nu ascundem ţelul de a ne extinde în Europa, mai ales în Europa centrală. Vrem să ajungem şi in alte ţări. În Romania, Peninsula e deja un brand cunoscut. Avem intenţii să organizăm festivaluri şi în Cehia, Polonia şi Croaţia”, a declarat Fülöp Zoltán.

Doron Zilbestein, vicepreşedinte Marketing Tuborg, partenerul principal al festivalului a declarat: “Suntem încântaţi de acest parteneriat şi aşteptăm cu nerăbdare să ne întâlnim cu consumatorii noştri în cele 4 zile de festival. Marca Tuborg este cunoscută ca ambasador al muzicii şi distracţiei, iar Tuborg Green Fest Peninsula este spaţiul perfect de întâlnire al acestora.”

În ceea ce priveşte unul din headlineri, regele punk-ului, Iggy Pop şi formaţia sa, the Stooges, organizatorii au declarat că prezenţa trupei, pentru prima dată în România, vine ca o datorie a lui Iggy Pop pentru publicul român în faţa căruia trebuia să cânte în urmă cu doi ani, însă recitalul a fost anulat.

Tuborg Green Fest Peninsula are loc între 25 şi 28 august 2011 la Târgu Mureş, în vecinătatea Complexului de Agrement Weekend, pe malul Mureşului.

Cele mai proaspete ştiri despre Festivalul Tuborg Green Fest Peninsula le puteţi obţine de pe pagina oficială a evenimentului, www.peninsula.ro, precum şi accesând pagina de Facebook (Peninsula/Félsziget Official).

Sponsorii evenimentului sunt Tuborg, Borsec, Orange. Partenerul media principal este Rock FM. Parteneri media speciali: Zile şi Nopţi, Jurnalul Naţional.

Postat de pe data de 25 aug., 2011 in categoria Divertisment. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 2,753 ori.

Publica un raspuns