Orange Romania lanseaza in premiera pe piata serviciul Redirectionarea apelurilor in caz de urgenta, care le permite abonatilor sa primeasca apeluri pe numarul lor in cazul in care si-au pierdut telefonul, l-au uitat acasa sau bateria este descarcata.

Pentru a activa serviciul, este suficient ca abonatii sa apeleze gratuit numarul 468 de pe orice telefon Orange, sa introduca numarul personal de telefon si parola Thank You, iar apoi sa aleaga numarul de telefon mobil sau fix catre care doresc sa redirectioneze apelurile primite. Pentru fiecare apel redirectionat se aplica tarifele in conformitate cu planul tarifar al clientului si destinatia apelului.

“Unul dintre cele mai frecvente motive de ingrijorare ale clientilor care isi pierd telefonul este legat de imposibilitatea de a fi contactati. Prin lansarea serviciului Redirectionarea apelurilor in caz de urgenta le oferim abonatilor nostri posibilitatea sa ramana in contact cu toti cei care ii apeleaza atunci cand, din diverse motive, nu pot folosi telefonul personal”, a declarat Sorin Blideran, Senior Product Manager.

Noul serviciu face parte din portofoliul Orange Care, alaturi de servicii precum Asigurarea pentru telefon, card de date si modem, SIM Agenda Back-up, Transfer de continut si Buy-Back pentru telefoanele mobile.

Orange Care este un program inovativ cu o abordare integrata si unitara a serviciilor de asistenta oferite clientilor pe intreaga durata a relatiei lor cu Orange. Prin acest program, Orange isi propune sa le ofere clientilor confortul de a sti ca telefonul si continutul acestuia sunt protejate, iar evenimentele neasteptate pot fi preintampinate.

Orange este lider de piata in Romania cu 10.995.000 de clienti si venituri de 1,055 miliarde de euro in 2009. Orange este parte a grupului France Telecom, una dintre cele mai mari companii de comunicatii din lume, cu peste 190 de milioane de clienti pe cinci continente.

Orange Romania se remarca prin acoperirea extinsa a retelei si performante excelente in serviciile de asistenta oferite clientilor. Orange inseamna dorinta de a crea un viitor mai bun si de a oferi o experienta de comunicare cat mai simpla si mai intuitiva. Orange inseamna mai mult decat tehnologie, telefonie mobila sau retele GSM, este un brand creat pentru a facilita comunicarea intre oameni si a aduce valoare comunitatilor in care opereaza. Grupul France Telecom are o strategie de responsabilitate sociala corporativa bine definita, prin care ne asiguram ca activitatea noastra se desfasoara intr-o maniera responsabila.

Citeste articolul pe: SmartNews

Orange lanseaza serviciul Redirectionarea apelurilor in caz de urgenta

Orange Romania lanseaza in premiera pe piata serviciul Redirectionarea apelurilor in caz de urgenta, care le permite abonatilor sa primeasca apeluri pe numarul lor in cazul in care si-au pierdut telefonul, l-au uitat acasa sau bateria este descarcata.

Pentru a activa serviciul, este suficient ca abonatii sa apeleze gratuit numarul 468 de pe orice telefon Orange, sa introduca numarul personal de telefon si parola Thank You, iar apoi sa aleaga numarul de telefon mobil sau fix catre care doresc sa redirectioneze apelurile primite. Pentru fiecare apel redirectionat se aplica tarifele in conformitate cu planul tarifar al clientului si destinatia apelului.

“Unul dintre cele mai frecvente motive de ingrijorare ale clientilor care isi pierd telefonul este legat de imposibilitatea de a fi contactati. Prin lansarea serviciului Redirectionarea apelurilor in caz de urgenta le oferim abonatilor nostri posibilitatea sa ramana in contact cu toti cei care ii apeleaza atunci cand, din diverse motive, nu pot folosi telefonul personal”, a declarat Sorin Blideran, Senior Product Manager.

Noul serviciu face parte din portofoliul Orange Care, alaturi de servicii precum Asigurarea pentru telefon, card de date si modem, SIM Agenda Back-up, Transfer de continut si Buy-Back pentru telefoanele mobile.

Orange Care este un program inovativ cu o abordare integrata si unitara a serviciilor de asistenta oferite clientilor pe intreaga durata a relatiei lor cu Orange. Prin acest program, Orange isi propune sa le ofere clientilor confortul de a sti ca telefonul si continutul acestuia sunt protejate, iar evenimentele neasteptate pot fi preintampinate.

Orange este lider de piata in Romania cu 10.995.000 de clienti si venituri de 1,055 miliarde de euro in 2009. Orange este parte a grupului France Telecom, una dintre cele mai mari companii de comunicatii din lume, cu peste 190 de milioane de clienti pe cinci continente.

Orange Romania se remarca prin acoperirea extinsa a retelei si performante excelente in serviciile de asistenta oferite clientilor. Orange inseamna dorinta de a crea un viitor mai bun si de a oferi o experienta de comunicare cat mai simpla si mai intuitiva. Orange inseamna mai mult decat tehnologie, telefonie mobila sau retele GSM, este un brand creat pentru a facilita comunicarea intre oameni si a aduce valoare comunitatilor in care opereaza. Grupul France Telecom are o strategie de responsabilitate sociala corporativa bine definita, prin care ne asiguram ca activitatea noastra se desfasoara intr-o maniera responsabila.

Citeste articolul pe: SmartNews

Postat de pe data de 28 feb., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 417 ori.

Publica un raspuns