Apple va scoate la vanzare incepand cu data de 24 iunie a patra generatie de iPhone pe care va incerca sa il introduca rapid in cat mai multe tari pentru a-si consolida pozitia pe piata competitiva a smartphone-urilor, potrivit presei internationale. Directorul general al companiei, Steve Jobs, a prezentat la evenimentul anual „Apple Developers Conference” din San Francisco un smartphone redesenat, denumit iPhone 4, cu un pret recomandat de pornire de 199 de dolari in SUA, mai subtire cu 25% decat predecesorul iPhone 3GS. Noul model se lauda cu un ecran de calitate mai ridicata, o baterie care dureaza mai mult, videochat prin Wi-Fi si un senzor giroscop pentru jocuri. Jobs a anuntat, in fata unei sali pline cu jurnalisti, bloggeri si oameni din industria IT, ca iPhone 4 va fi lansat din 24 iunie in cinci tari, urmate de alte 13 pana pe 18 iulie. Pana in septembrie, Apple vrea sa introduca modelul pe 88 de piete, marcand cea mai rapida campanie de comercializare a telefonului de la lansarea primului iPhone, in vara lui 2007. Apple incearca sa-si creasca puternic prezenta in afara continentului nord-american, unde penetrarea iPhone este inca relativ mica. Desi tablet PC-ul iPad a avut un succes neasteptat in primele doua luni de la lansare, cu doua milioane de unitati vandute in 60 de zile, iPhone ramane principalul segment de crestere al Apple, iar pietele internationale au devenit cheia succesului acestei familii de modele. Unii analisti estimeaza ca peste doua treimi din vanzarile iPhone au loc acum in afara SUA. Noul model se confrunta insa si cu o doza de scepticism din partea specialistilor, care considera ca multe dintre inovatiile aduse erau asteptate si nu surprind pe nimeni, iar telefonul reuseste tot mai greu sa-si faca loc in centrul atentiei pe o piata extrem de competitiva si aglomerata. Ultimele date ale companiei de cercetare de piata Gartner arata ca vanzarile iPhone au crescut cu 15% in primul trimestru, modelul ocupand pozitia a treia pe piata smartphone-urilor la nivel mondial.
Citeste articolul pe: Financiarul
Apple va scoate la vanzare incepand cu data de 24 iunie a patra generatie de iPhone pe care va incerca sa il introduca rapid in cat mai multe tari pentru a-si consolida pozitia pe piata competitiva a smartphone-urilor, potrivit presei internationale. Directorul general al companiei, Steve Jobs, a prezentat la evenimentul anual „Apple Developers Conference” din San Francisco un smartphone redesenat, denumit iPhone 4, cu un pret recomandat de pornire de 199 de dolari in SUA, mai subtire cu 25% decat predecesorul iPhone 3GS. Noul model se lauda cu un ecran de calitate mai ridicata, o baterie care dureaza mai mult, videochat prin Wi-Fi si un senzor giroscop pentru jocuri. Jobs a anuntat, in fata unei sali pline cu jurnalisti, bloggeri si oameni din industria IT, ca iPhone 4 va fi lansat din 24 iunie in cinci tari, urmate de alte 13 pana pe 18 iulie. Pana in septembrie, Apple vrea sa introduca modelul pe 88 de piete, marcand cea mai rapida campanie de comercializare a telefonului de la lansarea primului iPhone, in vara lui 2007. Apple incearca sa-si creasca puternic prezenta in afara continentului nord-american, unde penetrarea iPhone este inca relativ mica. Desi tablet PC-ul iPad a avut un succes neasteptat in primele doua luni de la lansare, cu doua milioane de unitati vandute in 60 de zile, iPhone ramane principalul segment de crestere al Apple, iar pietele internationale au devenit cheia succesului acestei familii de modele. Unii analisti estimeaza ca peste doua treimi din vanzarile iPhone au loc acum in afara SUA. Noul model se confrunta insa si cu o doza de scepticism din partea specialistilor, care considera ca multe dintre inovatiile aduse erau asteptate si nu surprind pe nimeni, iar telefonul reuseste tot mai greu sa-si faca loc in centrul atentiei pe o piata extrem de competitiva si aglomerata. Ultimele date ale companiei de cercetare de piata Gartner arata ca vanzarile iPhone au crescut cu 15% in primul trimestru, modelul ocupand pozitia a treia pe piata smartphone-urilor la nivel mondial.
Citeste articolul pe: Financiarul