Fiecare ban conteaza acum, iar „plimbarile” de PR devin din ce in ce mai rare.
Inregistrarea ca participant la o conferinta organizata de LG a fost simpla: un e-mail trimis jurnalistului cu o invitatie semnata de Skott Ahn, CEO al Mobile Communications LG, un link trimis de PR-ul din Bucuresti, completarea adresei de e-mail de catre jurnalistul invitat, selectarea tarii, primirea, in secunda urmatoare, a unui e-ticket de acces, scrie Victor Kapra.
Citeste articolul pe: Daily Business
Fiecare ban conteaza acum, iar „plimbarile” de PR devin din ce in ce mai rare.
Inregistrarea ca participant la o conferinta organizata de LG a fost simpla: un e-mail trimis jurnalistului cu o invitatie semnata de Skott Ahn, CEO al Mobile Communications LG, un link trimis de PR-ul din Bucuresti, completarea adresei de e-mail de catre jurnalistul invitat, selectarea tarii, primirea, in secunda urmatoare, a unui e-ticket de acces, scrie Victor Kapra.
Citeste articolul pe: Daily Business