YouTube, cel mai mare site de video-sharing din lume, a creat un canal dedicat reclamelor difuzate in timpul Super Bowl, finala ligii profesioniste de fotbal american (National Football League – NFL).
Canalul YouTube, denumit Adblitz, include toate spoturile publicitare difuzate in timpul Super Bowl si este sponsorizat de constructorul auto sud-coreean Kia. Vizitatorii canalului sunt invitati sa voteze, pana pe 14 februarie, reclama care le-a placut cel mai mult, iar spotul castigator va fi postat pe pagina de start a celebrului site de partajare video.
Canalul Adblitz are deja peste 3.720.000 de vizualizari si peste 15.000 de abonati. Spotul castigator va fi postat pe YouTube pe 18 februarie. Reclamele difuzate in timpul Super Bowl 2010 pot fi urmarite aici
SURSA: Mashable.com
Citeste articolul pe: Capital
YouTube, cel mai mare site de video-sharing din lume, a creat un canal dedicat reclamelor difuzate in timpul Super Bowl, finala ligii profesioniste de fotbal american (National Football League – NFL).
Canalul YouTube, denumit Adblitz, include toate spoturile publicitare difuzate in timpul Super Bowl si este sponsorizat de constructorul auto sud-coreean Kia. Vizitatorii canalului sunt invitati sa voteze, pana pe 14 februarie, reclama care le-a placut cel mai mult, iar spotul castigator va fi postat pe pagina de start a celebrului site de partajare video.
Canalul Adblitz are deja peste 3.720.000 de vizualizari si peste 15.000 de abonati. Spotul castigator va fi postat pe YouTube pe 18 februarie. Reclamele difuzate in timpul Super Bowl 2010 pot fi urmarite aici
SURSA: Mashable.com
Citeste articolul pe: Capital