ASBIS si Aoni au marcat saptamana trecuta inceputul anului in China cu un eveniment spectaculos pentru peste 300 de distribuitori regionali, pentru a prezenta oficial Canyon si Prestigio pe piata asiatica. Reactia pozitiva si plina de entuziasm fata de gamele de produse ale marcilor si de strategia tintita confirma ca Prestigio si Canyon sunt pregatite si dispun de tot ce este necesar pentru face o miscare strategica de succes pe piata asiatica.
Aoni si grupul ASBIS, compania-mama a Canyon si Prestigio, si-au anuntat recent parteneriatul pentru dezvoltarea celor doua marci pe piata asiatica. Strategia de crestere, comunicarile despre portofoliul de produse si branding-ul marcilor s-au numarat printre subiectele prezentate saptamana trecuta in China publicului din selectul Mission Hill, cel mai mare resort de golf din lume, de langa Shenzhen.
„Toti participantii au avut o atitudine extrem de pozitiva fata de cele doua marci. Au fost lansate comenzi chiar in aceeasi zi, ceea ce dovedeste increderea puternica in succesul Canyon si al Prestigio in aceasta piata”, a declarat Jorn van Loon, marketing executive. „In mod curent, in China, cele mai multe marci au o oferta limitata. Impreuna cu Aoni oferim chiar de la inceput pe piata mai mult de cinci game de produse: camere web, boxe, casti, mouse-uri, genti pentru notebook si seturi tastatura cu mouse. Acest lucru ne asigura noua, si mai important, partenerilor nostri un avantaj competitiv bine definit”.
Produsele Canyon si Prestigio au fost expuse in sali de expozitie impresionante, precum si in cadrul unui spectacol special pe podiumul de prezentare. Evenimentul a cuprins si o demonstratie intr-adevar interesanta cu instrumente de percutie, completata de jocuri de lumini spectaculoase. Au participat si populara trupa rock Equator si solistul Star.
„In ansamblu, evenimentul a fost extrem de interesant si de reusit. Clientii si-au format o buna impresie despre podusele noastre si si-au exprimat increderea in marcile noastre. Dispunem de o baza solida si de relatii sanatoase deja stabilite pentru un viitor prosper. Acest eveniment a constituit fara indoiala o lansare reusita pentru vanzarea Canyon si Prestigio in China prin Asbis”, a declarat Ivo van Houten, director de marketing al Canyon si Prestigio, cu ocazia evenimentului.
Aceasta intrare pe piata asiatica va permite Canyon si Prestigio sa continue oferirea de produse bine proiectate si calitative unui numar tot mai mare de utilizatori si, totodata, va spori capacitatea de a respecta promisiunile marcilor in tarile in care actioneaza.
„Apropierea de partenerii selectati nu numai ca faciliteaza comunicarea dar extinde si colaborarea”, a explicat Catherine Lazure-Guinard, manager comunicare corporate Canyon si Prestigio. „In acelasi timp, aceasta va contribui la reducerea considerabila a costurilor, in paralel cu optimizarea eficientei si a resurselor. Ne asteptam la dublarea veniturilor in 2010 si dispunem deja de resursele necesare pentru a atinge acest tel”.

Citeste articolul pe: Agora News

Canyon si Prestigio s-au lansat oficial pe piata asiatica

ASBIS si Aoni au marcat saptamana trecuta inceputul anului in China cu un eveniment spectaculos pentru peste 300 de distribuitori regionali, pentru a prezenta oficial Canyon si Prestigio pe piata asiatica. Reactia pozitiva si plina de entuziasm fata de gamele de produse ale marcilor si de strategia tintita confirma ca Prestigio si Canyon sunt pregatite si dispun de tot ce este necesar pentru face o miscare strategica de succes pe piata asiatica.
Aoni si grupul ASBIS, compania-mama a Canyon si Prestigio, si-au anuntat recent parteneriatul pentru dezvoltarea celor doua marci pe piata asiatica. Strategia de crestere, comunicarile despre portofoliul de produse si branding-ul marcilor s-au numarat printre subiectele prezentate saptamana trecuta in China publicului din selectul Mission Hill, cel mai mare resort de golf din lume, de langa Shenzhen.
„Toti participantii au avut o atitudine extrem de pozitiva fata de cele doua marci. Au fost lansate comenzi chiar in aceeasi zi, ceea ce dovedeste increderea puternica in succesul Canyon si al Prestigio in aceasta piata”, a declarat Jorn van Loon, marketing executive. „In mod curent, in China, cele mai multe marci au o oferta limitata. Impreuna cu Aoni oferim chiar de la inceput pe piata mai mult de cinci game de produse: camere web, boxe, casti, mouse-uri, genti pentru notebook si seturi tastatura cu mouse. Acest lucru ne asigura noua, si mai important, partenerilor nostri un avantaj competitiv bine definit”.
Produsele Canyon si Prestigio au fost expuse in sali de expozitie impresionante, precum si in cadrul unui spectacol special pe podiumul de prezentare. Evenimentul a cuprins si o demonstratie intr-adevar interesanta cu instrumente de percutie, completata de jocuri de lumini spectaculoase. Au participat si populara trupa rock Equator si solistul Star.
„In ansamblu, evenimentul a fost extrem de interesant si de reusit. Clientii si-au format o buna impresie despre podusele noastre si si-au exprimat increderea in marcile noastre. Dispunem de o baza solida si de relatii sanatoase deja stabilite pentru un viitor prosper. Acest eveniment a constituit fara indoiala o lansare reusita pentru vanzarea Canyon si Prestigio in China prin Asbis”, a declarat Ivo van Houten, director de marketing al Canyon si Prestigio, cu ocazia evenimentului.
Aceasta intrare pe piata asiatica va permite Canyon si Prestigio sa continue oferirea de produse bine proiectate si calitative unui numar tot mai mare de utilizatori si, totodata, va spori capacitatea de a respecta promisiunile marcilor in tarile in care actioneaza.
„Apropierea de partenerii selectati nu numai ca faciliteaza comunicarea dar extinde si colaborarea”, a explicat Catherine Lazure-Guinard, manager comunicare corporate Canyon si Prestigio. „In acelasi timp, aceasta va contribui la reducerea considerabila a costurilor, in paralel cu optimizarea eficientei si a resurselor. Ne asteptam la dublarea veniturilor in 2010 si dispunem deja de resursele necesare pentru a atinge acest tel”.

Citeste articolul pe: Agora News

Postat de pe data de 31 dec., 2009 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 396 ori.

Publica un raspuns