Compania Coca-Cola ii invita pe toti cei care adora sa se racoreasca cu o Coca-Cola, sa „deschida si sa savureze fericirea”. Mesajul principal al noii campanii integrate de marketing, dezvoltata la nivel mondial pentru brandul Coca-Cola, indeamna consumatorii sa caute momente de fericire in imediata lor apropiere, in viata de zi cu zi si sa se bucure de ele impreuna cu cei din jur. „Deschide si savureaza fericirea” va constitui platforma pentru toate celelalte campanii integrate de marketing ale brandului Coca-Cola la nivel mondial. In Romania campania debuteaza cu un spot TV adresat in principal tinerilor, machete de presa, panotaj exterior, activitati pentru punctele de vanzare, promotii, online si multe altele. „De-a lungul istoriei sale, Coca-Cola a incercat intotdeauna sa exprime o viziune pozitiva si optimista asupra lumii”, a declarat Anca Nastase, Brand Manager Coca-Cola, Coca-Cola Romania. „Campania „Deschide si savureaza fericirea” este construita pe acest fundament, demonstrandu-ne ca, desi traim o viata moderna, stresanta si plina de provocari, exista multe momente de fericire pe care putem sa ni le cream si pe care le putem impartasi cu cei din jur. Coca-Cola este antidotul pentru grijile cotidiene ale vietii moderne.” „Ideea de baza a campaniei „Deschide si savureaza fericirea” este indemnul adresat consumatorilor de a se bucura de o Coca-Cola rece ca gheata si de a-si acorda putin timp pentru a intra in legatura cu ceilalti”, a mai spus Anca Nastase. „Prin intermediul acestei campanii invitam oamenii sa faca acest lucru mai des – sa deschida o sticla de Coca-Cola si sa impartaseasca un strop de fericire… sa deschida un dialog, sa trimita un mesaj, sa faca o gluma, sa inceapa un joc, sa fredoneze o melodie care le place.. sa se bucure de placerile simple ale vietii”, a incheiat aceasta.

Citeste articolul pe: Curierul National

Coca-Cola lanseaza o noua campanie integrata de marketing

Compania Coca-Cola ii invita pe toti cei care adora sa se racoreasca cu o Coca-Cola, sa „deschida si sa savureze fericirea”. Mesajul principal al noii campanii integrate de marketing, dezvoltata la nivel mondial pentru brandul Coca-Cola, indeamna consumatorii sa caute momente de fericire in imediata lor apropiere, in viata de zi cu zi si sa se bucure de ele impreuna cu cei din jur. „Deschide si savureaza fericirea” va constitui platforma pentru toate celelalte campanii integrate de marketing ale brandului Coca-Cola la nivel mondial. In Romania campania debuteaza cu un spot TV adresat in principal tinerilor, machete de presa, panotaj exterior, activitati pentru punctele de vanzare, promotii, online si multe altele. „De-a lungul istoriei sale, Coca-Cola a incercat intotdeauna sa exprime o viziune pozitiva si optimista asupra lumii”, a declarat Anca Nastase, Brand Manager Coca-Cola, Coca-Cola Romania. „Campania „Deschide si savureaza fericirea” este construita pe acest fundament, demonstrandu-ne ca, desi traim o viata moderna, stresanta si plina de provocari, exista multe momente de fericire pe care putem sa ni le cream si pe care le putem impartasi cu cei din jur. Coca-Cola este antidotul pentru grijile cotidiene ale vietii moderne.” „Ideea de baza a campaniei „Deschide si savureaza fericirea” este indemnul adresat consumatorilor de a se bucura de o Coca-Cola rece ca gheata si de a-si acorda putin timp pentru a intra in legatura cu ceilalti”, a mai spus Anca Nastase. „Prin intermediul acestei campanii invitam oamenii sa faca acest lucru mai des – sa deschida o sticla de Coca-Cola si sa impartaseasca un strop de fericire… sa deschida un dialog, sa trimita un mesaj, sa faca o gluma, sa inceapa un joc, sa fredoneze o melodie care le place.. sa se bucure de placerile simple ale vietii”, a incheiat aceasta.

Citeste articolul pe: Curierul National

Postat de pe data de 31 dec., 2009 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 172 ori.

Publica un raspuns