Producatorul american de echipamente IT Hewlett-Packard (HP) a lansat o campanie de promovare a consumabilelor originale pentru imprimante, anuntand un concurs cu premii si o campanie de informare a utilizatorilor. HP considera ca problemele economice din 2009 au afectat mai ales vanzarile de echipamente ultraieftine, genul celor care se vindeau la pachet cu calculatoare desktop. De aici si scaderea de volum de aproape 50% comparativ cu 2008. Totusi, multifunctionalele si cele single-function de nivel mediu si avansat s-au vandut relativ bine
Citeste articolul pe: Financiarul
Producatorul american de echipamente IT Hewlett-Packard (HP) a lansat o campanie de promovare a consumabilelor originale pentru imprimante, anuntand un concurs cu premii si o campanie de informare a utilizatorilor. HP considera ca problemele economice din 2009 au afectat mai ales vanzarile de echipamente ultraieftine, genul celor care se vindeau la pachet cu calculatoare desktop. De aici si scaderea de volum de aproape 50% comparativ cu 2008. Totusi, multifunctionalele si cele single-function de nivel mediu si avansat s-au vandut relativ bine
Citeste articolul pe: Financiarul