Cele mai eficiente proiecte on-line din Romania au fost premiate de juriul Internetics 2008, la cea de-a opta editie a festivalului. Astfel, din cele 30 de sectiuni de concurs, juriul a inmanat 22 de premii. In plus fata de premiile pe sectiuni, juriul Internetics 2008 a acordat si un premiu special in cadrul categoriei „Servicii” si alte cinci premii speciale in cadrul categoriei „Publicitate si comunicare”. Lucrarea „Bookblog.ro” a fost desemnata castigatoare in cadrul sectiunii „Arta si cultura”, fiind urmata de „CinemaRx.ro”, castigatoare la sectiunea „Divertisment si timp liber”. La categoria „Lifestyle” a fost desemnata castigatoare lucrarea „Gustos.ro”, in timp ce „Gsp.ro” a primit premiul pentru cel mai eficient proiect on-line din Romania la categoria „Sport”. „Mediafax Mass-Media News website” a fost, de asemenea, premiata la categoria „Stiri”, in timp ce lucrarea „FunGift.ro” a fost premiata pentru eficienta on-line in cadrul sectiunii „E-commerce cadouri si flori” si a primit distinctia de „Best of Show” in cadrul categoriei „Servicii”. In ceea ce priveste sectiunea de „Servicii financiare”, lucrarea care a obtinut premiul este „FinZoom”, in timp ce lucrarea „EuroArena”, inscrisa in categoria „Advergames”, a primit distinctia „Best of Show” in cadrul categoriei „Publicitate si comunicare”. Tot in cadrul categoriei „Publicitate si comunicare”, primul loc in clasamentul Agentiilor inscrise in competitie a revenit echipei de la Webstyler. Microsoft Romania a oferit, de asemenea, doua premii extraconcurs: „Premiul Microsoft pentru Inovatie”, acordat lucrarii „ZeList”, si „Premiul Microsoft pentru User Experience”, care a revenit lucrarii „Hippos”.

Citeste articolul pe: Financiarul

Internetics a premiat eficienta on-line: gsp.ro, castigator la sectiunea Sport

Cele mai eficiente proiecte on-line din Romania au fost premiate de juriul Internetics 2008, la cea de-a opta editie a festivalului. Astfel, din cele 30 de sectiuni de concurs, juriul a inmanat 22 de premii. In plus fata de premiile pe sectiuni, juriul Internetics 2008 a acordat si un premiu special in cadrul categoriei „Servicii” si alte cinci premii speciale in cadrul categoriei „Publicitate si comunicare”. Lucrarea „Bookblog.ro” a fost desemnata castigatoare in cadrul sectiunii „Arta si cultura”, fiind urmata de „CinemaRx.ro”, castigatoare la sectiunea „Divertisment si timp liber”. La categoria „Lifestyle” a fost desemnata castigatoare lucrarea „Gustos.ro”, in timp ce „Gsp.ro” a primit premiul pentru cel mai eficient proiect on-line din Romania la categoria „Sport”. „Mediafax Mass-Media News website” a fost, de asemenea, premiata la categoria „Stiri”, in timp ce lucrarea „FunGift.ro” a fost premiata pentru eficienta on-line in cadrul sectiunii „E-commerce cadouri si flori” si a primit distinctia de „Best of Show” in cadrul categoriei „Servicii”. In ceea ce priveste sectiunea de „Servicii financiare”, lucrarea care a obtinut premiul este „FinZoom”, in timp ce lucrarea „EuroArena”, inscrisa in categoria „Advergames”, a primit distinctia „Best of Show” in cadrul categoriei „Publicitate si comunicare”. Tot in cadrul categoriei „Publicitate si comunicare”, primul loc in clasamentul Agentiilor inscrise in competitie a revenit echipei de la Webstyler. Microsoft Romania a oferit, de asemenea, doua premii extraconcurs: „Premiul Microsoft pentru Inovatie”, acordat lucrarii „ZeList”, si „Premiul Microsoft pentru User Experience”, care a revenit lucrarii „Hippos”.

Citeste articolul pe: Financiarul

Postat de pe data de 31 dec., 2009 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 82 ori.

Publica un raspuns