Desi comertul on-line nu reuseste sa prinda un avant mai important, microplatile cu telefonul mobil au din ce in ce mai mult succes, spun analistii industriei. Compania americana de analiza Piper Jaffray a estimat la 13 miliarde de dolari pe an in 2013 valoarea bunurilor digitale (muzica, filme, jocuri) comandate pe telefonul mobil si platite cu celularul. Desi exista magazine on-line de muzica, de jocuri sau filme, consumatorii deja fac mult mai multe comenzi pe serviciile accesibile pe celular, spun cei din domeniu. Acest lucru este vizibil si daca observam viteza cu care producatorii de telefoane, operatorii si companiile on-line lanseaza magazine de aplicatii, muzica, clipuri speciale pentru telefonul mobil.
Citeste articolul pe: Financiarul
Desi comertul on-line nu reuseste sa prinda un avant mai important, microplatile cu telefonul mobil au din ce in ce mai mult succes, spun analistii industriei. Compania americana de analiza Piper Jaffray a estimat la 13 miliarde de dolari pe an in 2013 valoarea bunurilor digitale (muzica, filme, jocuri) comandate pe telefonul mobil si platite cu celularul. Desi exista magazine on-line de muzica, de jocuri sau filme, consumatorii deja fac mult mai multe comenzi pe serviciile accesibile pe celular, spun cei din domeniu. Acest lucru este vizibil si daca observam viteza cu care producatorii de telefoane, operatorii si companiile on-line lanseaza magazine de aplicatii, muzica, clipuri speciale pentru telefonul mobil.
Citeste articolul pe: Financiarul