Mio Technology, cel mai important producator de dispozitive de navigatie din Europa Centrala si de Est, isi mentine in 2009 pozitia de lider pe piata locala de dispozitive GPS, cu o cota de piata ce depaseste 50%.

Conform estimarilor Mio, compania a vandut in 2009 pe piata autohtona 32.000 de dispozitive GPS, intr-o piata estimata la 60.000 de unitati. Vanzarile inregistrate in ultimul trimestru au fost de 7000 de untitati vedetele incontestabile ale lui 2009 fiind modelele din gama Spirit ce se disting intre produsele de gen prin functiile complexe si inovatia design-ului software-ului.

„Rezultatele inregistrate in 2009 vin sa confirme ca abordarea strategica pe care am gandit-o in acest an dificil a fost cea corecta ”, a declarat Sergiu Gansca, Sales and Marketing Manager Mio pentru Romania.

La nivel local, s-a inregistrat un interes crescut pentru produsele cu harta dedicata de Romania (Moov500), cu o pondere semnificativa in vanzari (20%), dar si pentru dispozitivele avansate din gama Spirit, lansata in a doua jumatate a anului.

„Faptul ca produsele din gama Spirit au fost bine receptate demonstreaza ca utilizatorul roman incepe sa se orienteze catre echipamente avansate care ofera optiuni noi de planificare si calatorie, cautare de tip Google, pastrand, in acelasi timp simplitatea in utilizare, in detrimentul produselor entry level, al carui argument principal este doar pretul” a adaugat Sergiu Gansca.

Oficialii Mio considera ca in 2010 piata locala de dispozitive GPS poate atinge un volum de 60.000 de unitati, la nivelul anului 2009. Cu toate acestea, se asteapta o crestere a cererii pentru dispozitivele din segmentul premium, care ofera functii suplimentare si imbunatatesc experienta de navigare a utilizatorilor.

“Echipamentele GPS au in continuare un potential urias, avand in vedere numarul mare de autoturisme si rata mica de penetrare a acestui tip de echipamente in piata locala (pana in 10%). In acest sens, ne mentinem si in acest an angajamentul de crestere si educare a pietei, astfel venind in intampinarea nevoilor consumatorilor care vor lua decizii de cumparare mai avizate” .

Compania distribuie pe piata locala o gama completa de solutii GPS, de la produse entry si produse Full Europe pana la cele cu functii complexe (S505, S555, S568, S760).

Citeste articolul pe: XtremPC

Mio Technology – compania numarul unu pe piata de GPS din Romania in 2009

Mio Technology, cel mai important producator de dispozitive de navigatie din Europa Centrala si de Est, isi mentine in 2009 pozitia de lider pe piata locala de dispozitive GPS, cu o cota de piata ce depaseste 50%.

Conform estimarilor Mio, compania a vandut in 2009 pe piata autohtona 32.000 de dispozitive GPS, intr-o piata estimata la 60.000 de unitati. Vanzarile inregistrate in ultimul trimestru au fost de 7000 de untitati vedetele incontestabile ale lui 2009 fiind modelele din gama Spirit ce se disting intre produsele de gen prin functiile complexe si inovatia design-ului software-ului.

„Rezultatele inregistrate in 2009 vin sa confirme ca abordarea strategica pe care am gandit-o in acest an dificil a fost cea corecta ”, a declarat Sergiu Gansca, Sales and Marketing Manager Mio pentru Romania.

La nivel local, s-a inregistrat un interes crescut pentru produsele cu harta dedicata de Romania (Moov500), cu o pondere semnificativa in vanzari (20%), dar si pentru dispozitivele avansate din gama Spirit, lansata in a doua jumatate a anului.

„Faptul ca produsele din gama Spirit au fost bine receptate demonstreaza ca utilizatorul roman incepe sa se orienteze catre echipamente avansate care ofera optiuni noi de planificare si calatorie, cautare de tip Google, pastrand, in acelasi timp simplitatea in utilizare, in detrimentul produselor entry level, al carui argument principal este doar pretul” a adaugat Sergiu Gansca.

Oficialii Mio considera ca in 2010 piata locala de dispozitive GPS poate atinge un volum de 60.000 de unitati, la nivelul anului 2009. Cu toate acestea, se asteapta o crestere a cererii pentru dispozitivele din segmentul premium, care ofera functii suplimentare si imbunatatesc experienta de navigare a utilizatorilor.

“Echipamentele GPS au in continuare un potential urias, avand in vedere numarul mare de autoturisme si rata mica de penetrare a acestui tip de echipamente in piata locala (pana in 10%). In acest sens, ne mentinem si in acest an angajamentul de crestere si educare a pietei, astfel venind in intampinarea nevoilor consumatorilor care vor lua decizii de cumparare mai avizate” .

Compania distribuie pe piata locala o gama completa de solutii GPS, de la produse entry si produse Full Europe pana la cele cu functii complexe (S505, S555, S568, S760).

Citeste articolul pe: XtremPC

Postat de pe data de 31 dec., 2009 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 46 ori.

Publica un raspuns