Deloitte Touche Tohmatsu, una dintre cele mai cunoscute companii de audit si consultanta a facut public un raport privind tendintele in domeniul telecomunicatiilor in 2010.

Pentru smartphone, previziunea e simpla si usor de banuit de catre cei care au urmarit evolutia: telefoanele inteligente se vor axa pe navigare si cautare pe Internet. Pana in 2011, vanzarile de telefoane mobile au sanse reale sa le depaseasca pe cele de calculatoare (mobile si desktop-uri), cu un volum de 400 de milioane de unitati. Pana in 2012, s-ar putea discuta despre vanzari de peste 500 de milioane de unitati, cifra la care publicitatea pe telefonul mobil ar putea ajunge si la 7,2 miliarde de dolari.

Tot ceea ce tine de comunicatii mobile se va concentra in directia retelelor sociale. Comunicarea mobila se va intersecta cu Internetul si din ce in ce mai multi utilizatori vor apela la VoIP.

In ceea ce priveste relatia dintre utilizator si compania care ofera serviciul, Deloitte preconizeaza si aici cateva schimbari importante. Cel mai probabil taxarea transferului de date va fi in functie de intervalul orar, cantitate si tipul de date utilizate. In acelasi timp, contractele nu vor mai fi incheiate pe termen atat de lung ca in prezent. Mai mult, conditiile economice si diminuarea loialitatii fata de furnizori si platforme e tehnologie ne pot directiona catre vechea modalitate de plata-pe-utilizare.

2010 este anul in care si industria telecomunicatiilor va fi interesata de protejarea mediului. Mai exact, Deloitte sustine ca sectorul de telecomunicatii este foarte probabil sa se concentreze pe reducerea emisiilor de dioxid de carbon.

Informatiile prezentate e Deloitte nu sunt extrem de surpinzatoare pentru cei mai multi din domeniu. In acelasi timp insa, compania a facut publice estimari care, chiar daca nu surprind, confirma si sustin dezbaterile din domeniu. 

Cuvantul la moda din telefonia mobile e evident smartphone telefoanele inteligente, cu cat mai multe optiuni, cat mai attractive, cat mai performante si cat mai utile. Pe scurt, telefoanele inteligente [ ]

Citeste articolul pe: Hit

Previziunile pentru 2010 in telecomunicatii

Deloitte Touche Tohmatsu, una dintre cele mai cunoscute companii de audit si consultanta a facut public un raport privind tendintele in domeniul telecomunicatiilor in 2010.

Pentru smartphone, previziunea e simpla si usor de banuit de catre cei care au urmarit evolutia: telefoanele inteligente se vor axa pe navigare si cautare pe Internet. Pana in 2011, vanzarile de telefoane mobile au sanse reale sa le depaseasca pe cele de calculatoare (mobile si desktop-uri), cu un volum de 400 de milioane de unitati. Pana in 2012, s-ar putea discuta despre vanzari de peste 500 de milioane de unitati, cifra la care publicitatea pe telefonul mobil ar putea ajunge si la 7,2 miliarde de dolari.

Tot ceea ce tine de comunicatii mobile se va concentra in directia retelelor sociale. Comunicarea mobila se va intersecta cu Internetul si din ce in ce mai multi utilizatori vor apela la VoIP.

In ceea ce priveste relatia dintre utilizator si compania care ofera serviciul, Deloitte preconizeaza si aici cateva schimbari importante. Cel mai probabil taxarea transferului de date va fi in functie de intervalul orar, cantitate si tipul de date utilizate. In acelasi timp, contractele nu vor mai fi incheiate pe termen atat de lung ca in prezent. Mai mult, conditiile economice si diminuarea loialitatii fata de furnizori si platforme e tehnologie ne pot directiona catre vechea modalitate de plata-pe-utilizare.

2010 este anul in care si industria telecomunicatiilor va fi interesata de protejarea mediului. Mai exact, Deloitte sustine ca sectorul de telecomunicatii este foarte probabil sa se concentreze pe reducerea emisiilor de dioxid de carbon.

Informatiile prezentate e Deloitte nu sunt extrem de surpinzatoare pentru cei mai multi din domeniu. In acelasi timp insa, compania a facut publice estimari care, chiar daca nu surprind, confirma si sustin dezbaterile din domeniu. 

Cuvantul la moda din telefonia mobile e evident smartphone telefoanele inteligente, cu cat mai multe optiuni, cat mai attractive, cat mai performante si cat mai utile. Pe scurt, telefoanele inteligente [ ]

Citeste articolul pe: Hit

Postat de pe data de 31 dec., 2009 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 43 ori.

Publica un raspuns