O agentie no‑name intra in prima liga a publicitatii in urma unui parteneriat cu un grup de comunicare de top. Miscarea ii face pe competitori sa ridice din umeri, dar, ca in orice deal, exista o explicatie.
Intr‑o zi de toamna, in timp ce Bogdan Naumovici – un veteran al businessului de creatie – era pe teren, la o filmare pentru unul dintre clientii sai, acesta spunea, intr‑o discutie informala, ca digitalul circula printre marketeri ca un virus. Trebuie‑nu trebuie, acestia vor pe Internet. „«Hai pe Facebook, sa mergem pe Twitter», spun multi. Asa, ma gandesc eu, te duci pe Twitter… Si apoi?“, se intreba publicitarul de al carui nume se leaga campanii precum cele pentru Bergenbier (cele de odinioara), Altex si, mai recent, pentru Rosia Montana, dand de inteles ca investitia in mediul digital nu da intotdeauna – si in nici un caz in mod izolat – rezultate din punct de vedere business.
Citeste mai departe pe Money Express.
Citeste articolul pe: Money.ro
O agentie no‑name intra in prima liga a publicitatii in urma unui parteneriat cu un grup de comunicare de top. Miscarea ii face pe competitori sa ridice din umeri, dar, ca in orice deal, exista o explicatie.
Intr‑o zi de toamna, in timp ce Bogdan Naumovici – un veteran al businessului de creatie – era pe teren, la o filmare pentru unul dintre clientii sai, acesta spunea, intr‑o discutie informala, ca digitalul circula printre marketeri ca un virus. Trebuie‑nu trebuie, acestia vor pe Internet. „«Hai pe Facebook, sa mergem pe Twitter», spun multi. Asa, ma gandesc eu, te duci pe Twitter… Si apoi?“, se intreba publicitarul de al carui nume se leaga campanii precum cele pentru Bergenbier (cele de odinioara), Altex si, mai recent, pentru Rosia Montana, dand de inteles ca investitia in mediul digital nu da intotdeauna – si in nici un caz in mod izolat – rezultate din punct de vedere business.
Citeste mai departe pe Money Express.
Citeste articolul pe: Money.ro