Sony Ericsson a avut anul trecut pierderi de 836 milioane euro, dupa scaderea vanzarilor cu 40%, la 6,7 miliarde euro, si a lansat o prognoza prudenta pentru acest an, anticipand conditii dificile de piata.
Compania a vandut anul trecut 57,1 milioane de telefoane mobile, fata de 96,6 milioane de unitati in anul anterior, cand veniturile din vanzari au fost de 11,24 miliarde euro, iar pierderile s-au limitat la 73 milioane euro.
Rezultatele din ultimul trimestru al anului s-au incadrat in asteptarile analistilor, iar performantele companiei sunt afectate sever de pozitia slaba de pe piata telefoanelor inteligente, transmite Reuters, citat de Mediafax.
Sony Ericsson concureaza pe piata smartphone – singurul segment al industriei telecom care a crescut fara probleme in criza – cu Apple, Blackberry, Nokia, LG si Samsung. Google si-a facut intrarea in ianuarie cu telefonul Nexus One, iar analistii asteapta, in februarie-martie, un mobil inteligent si de la Microsoft.
Toti marii producatori de telefoane mobile au avut un an 2009 foarte dificil, din cauza reducerii cheltuielilor de consum ca urmare a crizei si recesiunii, insa lipsurile Sony Ericsson in zona smartphone si-au spus cuvantul.
Sony Ericsson a vandut in ultimul trimestru al anului trecut 14,6 milioane de telefoane mobile, fata de 24,2 milioane in perioada corespunzatoare a lui 2008.
Veniturile din vanzari au scazut in ultimele trei luni de la 2,91 miliarde euro la 1,75 miliarde euro, iar pierderea s-a plasat la 167 milioane euro, fata de 187 milioane euro in octombrie-decembrie 2008.

Citeste articolul pe: Curierul National

Vanzarile slabe au cauzat Sony Ericsson pierderi de 836 mil. euro, in 2009

Sony Ericsson a avut anul trecut pierderi de 836 milioane euro, dupa scaderea vanzarilor cu 40%, la 6,7 miliarde euro, si a lansat o prognoza prudenta pentru acest an, anticipand conditii dificile de piata.
Compania a vandut anul trecut 57,1 milioane de telefoane mobile, fata de 96,6 milioane de unitati in anul anterior, cand veniturile din vanzari au fost de 11,24 miliarde euro, iar pierderile s-au limitat la 73 milioane euro.
Rezultatele din ultimul trimestru al anului s-au incadrat in asteptarile analistilor, iar performantele companiei sunt afectate sever de pozitia slaba de pe piata telefoanelor inteligente, transmite Reuters, citat de Mediafax.
Sony Ericsson concureaza pe piata smartphone – singurul segment al industriei telecom care a crescut fara probleme in criza – cu Apple, Blackberry, Nokia, LG si Samsung. Google si-a facut intrarea in ianuarie cu telefonul Nexus One, iar analistii asteapta, in februarie-martie, un mobil inteligent si de la Microsoft.
Toti marii producatori de telefoane mobile au avut un an 2009 foarte dificil, din cauza reducerii cheltuielilor de consum ca urmare a crizei si recesiunii, insa lipsurile Sony Ericsson in zona smartphone si-au spus cuvantul.
Sony Ericsson a vandut in ultimul trimestru al anului trecut 14,6 milioane de telefoane mobile, fata de 24,2 milioane in perioada corespunzatoare a lui 2008.
Veniturile din vanzari au scazut in ultimele trei luni de la 2,91 miliarde euro la 1,75 miliarde euro, iar pierderea s-a plasat la 167 milioane euro, fata de 187 milioane euro in octombrie-decembrie 2008.

Citeste articolul pe: Curierul National

Postat de pe data de 31 dec., 2009 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 99 ori.

Publica un raspuns