Compania RomInfoline a lansat, astazi, 118 724, un nou serviciu telefonic de informatii generale comerciale, care se adreseaza atat persoanelor juridice, cat si celor fizice.
118 724 este un numar de telefon care intra in concurenta cu numerele scurte de informatii furnizate de companiile Romtelecom si Infoclick, insa se diferentiaza de acestea prin faptul ca nu ofera numai informatii legate de numarul de telefon. Cei care suna la 118 724 vor primi informatii dintre cele mai diverse, de la adrese ale restaurantelor si pana la numele filmului care ruleaza la un anumit cinema.
„Tehnic noi putem oferi mult mai mult insa, in prezent, suntem limitati de Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii”, a declarat Adrian Stefan, director de strategie si dezvoltare RomInfoline.
Compania estimeaza ca va primi un milion de apeluri in primul an de activitate si are ca tinta 35% din aceasta piata.
„ Vorbim de un call center 24/7 gata sa preia apelurile, tehnologie VoIP, raspuns prin SMS, chiar posibilitatea de a suna clientul inapoi pentru a da informatii”, a declarat Taner Keser, reprezentantul companiei. Baza de date a companiei numara peste 300.000 de companii cu date confirmate si actualizate. Numarul anagajatilor este in prezent 30, insa echipa se va extinde pana la 150 de oameni, inclusiv persoane cu disabilitati.
118 724 este apelabil din Romtelecom, Orange, Vodafone si Cosmote, insa, in curand, va fi disponibil din toate retelele, inclusiv RCS&RDS sau UPC.

Citeste articolul pe: Capital

118 724, un nou serviciu telefonic de informatii generale

Compania RomInfoline a lansat, astazi, 118 724, un nou serviciu telefonic de informatii generale comerciale, care se adreseaza atat persoanelor juridice, cat si celor fizice.
118 724 este un numar de telefon care intra in concurenta cu numerele scurte de informatii furnizate de companiile Romtelecom si Infoclick, insa se diferentiaza de acestea prin faptul ca nu ofera numai informatii legate de numarul de telefon. Cei care suna la 118 724 vor primi informatii dintre cele mai diverse, de la adrese ale restaurantelor si pana la numele filmului care ruleaza la un anumit cinema.
„Tehnic noi putem oferi mult mai mult insa, in prezent, suntem limitati de Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii”, a declarat Adrian Stefan, director de strategie si dezvoltare RomInfoline.
Compania estimeaza ca va primi un milion de apeluri in primul an de activitate si are ca tinta 35% din aceasta piata.
„ Vorbim de un call center 24/7 gata sa preia apelurile, tehnologie VoIP, raspuns prin SMS, chiar posibilitatea de a suna clientul inapoi pentru a da informatii”, a declarat Taner Keser, reprezentantul companiei. Baza de date a companiei numara peste 300.000 de companii cu date confirmate si actualizate. Numarul anagajatilor este in prezent 30, insa echipa se va extinde pana la 150 de oameni, inclusiv persoane cu disabilitati.
118 724 este apelabil din Romtelecom, Orange, Vodafone si Cosmote, insa, in curand, va fi disponibil din toate retelele, inclusiv RCS&RDS sau UPC.

Citeste articolul pe: Capital

Postat de pe data de 31 ian., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 73 ori.

Publica un raspuns