eMAG, cel mai mare magazin online din Romania, anunta planurile pentru 2010 si un obiectiv ambitios, de atingere a unei cifre de afaceri de 100 milioane euro, echivalentul estimat al pietei din 2009 in care a activat.

Incepand cu luna ianuarie a acestui an, Iulian Stanciu este alaturi de echipa eMAG, in calitate de director general. “Dupa 10 ani de distributie, am gasit o noua provocare. Comertul online este un domeniu foarte interesant si cu potential mare de crestere”, declara Iulian Stanciu.

In 2010, piata de retail IT&C, electronice si electrocasnice va inregistra, in opinia reprezentantilor eMAG, o crestere usoara anul acesta, cu 10 procente, dupa corectia extrem de severa de anul trecut. Mediul online va cunoaste insa o ascensiune mai pregnanta, cu 40%, in principal datorita cresterii naturale provenite din rata mai mare de penetrare a Internetului si migrarii consumatorilor catre mediul online, precum si datorita maturizarii jucatorilor din piata care vor adauga valoare serviciilor oferite si vor contribui la sporirea increderii in achizitiile online.

“Pentru eMAG, ne asteptam la o crestere accelerata si profitabila a afacerii anul acesta, tintind o cifra de afaceri de 100 de milioane de euro. Avem o baza foarte puternica pe care sa construim: suntem stabili financiar, suntem sustinuti de o echipa foarte buna, avem un sistem informatic performant si un brand valoros. Plecand de la acest fundament solid, cifra pe care o vizam anul acesta este foarte accesibila, mai ales ca lunile ianuarie si februarie au avut un debut foarte bun”, declara Radu Apostolescu, director de marketing eMAG.

Planurile de investitii din 2010 includ deschiderea a cel putin 3 showroom-uri, in puncte cheie, cu acoperire geografica mare – un model care se estimeaza a fi la fel de eficient ca pana acum (in 2009 s-a tradus in vanzari de 25.000 EUR/mp de showroom si in acumularea unui important capital de incredere local).

Un segment important unde eMAG vizeaza crestere anul acesta este cel corporate, unde un plus de valoare il aduc serviciile personalizate – account management, trasport gratuit si preferential, acordare de discount-uri la volume importante de achizitii, acordare facila de termene de plata.

Compania va continua sa ofere beneficii majore pentru toti clientii – cea mai mare gama de produse din categoriile ofertate, un stoc de produse foarte diversificat, eficient dimensionat si cu o viteza foarte buna de reimprospatare, transport gratuit la domiciliu, indiferent de valoare si destinatie, plata cash la livrare, precum si serviciul exclusiv de returnare a produselor in 30 de zile de la achizitie – ExtraGarantia de Retur.

Pachetul de „2€ euro pentru 2MB” pentru transfer zilnic de date este conceput astfel incat sa ofere clientilor Orange acces…

Pana la ora actuala, patru milioane de consumatori din intreaga lume au ales sa cumpere televizoare Philips cu tehnologia Ambilight….

eMAG, cel mai mare magazin online din Romania, lanseaza, in premiera pentru piata locala, „ExtraGarantia de Retur”, un serviciu de…

Amenintarile informatice din aceasta luna sunt urmatoarele: 5 troieni, 3 viermi, 1 exploit si 1 virus, majoritatea fiind cauzate de…

Check Point Software Technologies Ltd a anuntat rezultate financiare record in cel de-al patrulea trimestru al lui 2009 si pentru…

eMAG si Credit Europe Bank anunta implementarea solutiei integrate de comert electronic dedicata magazinului online eMAG, platforma ce permite achizitionarea…

Citeste articolul pe: XtremPC

eMAG vizeaza 100 milioane euro pentru 2010

eMAG, cel mai mare magazin online din Romania, anunta planurile pentru 2010 si un obiectiv ambitios, de atingere a unei cifre de afaceri de 100 milioane euro, echivalentul estimat al pietei din 2009 in care a activat.

Incepand cu luna ianuarie a acestui an, Iulian Stanciu este alaturi de echipa eMAG, in calitate de director general. “Dupa 10 ani de distributie, am gasit o noua provocare. Comertul online este un domeniu foarte interesant si cu potential mare de crestere”, declara Iulian Stanciu.

In 2010, piata de retail IT&C, electronice si electrocasnice va inregistra, in opinia reprezentantilor eMAG, o crestere usoara anul acesta, cu 10 procente, dupa corectia extrem de severa de anul trecut. Mediul online va cunoaste insa o ascensiune mai pregnanta, cu 40%, in principal datorita cresterii naturale provenite din rata mai mare de penetrare a Internetului si migrarii consumatorilor catre mediul online, precum si datorita maturizarii jucatorilor din piata care vor adauga valoare serviciilor oferite si vor contribui la sporirea increderii in achizitiile online.

“Pentru eMAG, ne asteptam la o crestere accelerata si profitabila a afacerii anul acesta, tintind o cifra de afaceri de 100 de milioane de euro. Avem o baza foarte puternica pe care sa construim: suntem stabili financiar, suntem sustinuti de o echipa foarte buna, avem un sistem informatic performant si un brand valoros. Plecand de la acest fundament solid, cifra pe care o vizam anul acesta este foarte accesibila, mai ales ca lunile ianuarie si februarie au avut un debut foarte bun”, declara Radu Apostolescu, director de marketing eMAG.

Planurile de investitii din 2010 includ deschiderea a cel putin 3 showroom-uri, in puncte cheie, cu acoperire geografica mare – un model care se estimeaza a fi la fel de eficient ca pana acum (in 2009 s-a tradus in vanzari de 25.000 EUR/mp de showroom si in acumularea unui important capital de incredere local).

Un segment important unde eMAG vizeaza crestere anul acesta este cel corporate, unde un plus de valoare il aduc serviciile personalizate – account management, trasport gratuit si preferential, acordare de discount-uri la volume importante de achizitii, acordare facila de termene de plata.

Compania va continua sa ofere beneficii majore pentru toti clientii – cea mai mare gama de produse din categoriile ofertate, un stoc de produse foarte diversificat, eficient dimensionat si cu o viteza foarte buna de reimprospatare, transport gratuit la domiciliu, indiferent de valoare si destinatie, plata cash la livrare, precum si serviciul exclusiv de returnare a produselor in 30 de zile de la achizitie – ExtraGarantia de Retur.

Pachetul de „2€ euro pentru 2MB” pentru transfer zilnic de date este conceput astfel incat sa ofere clientilor Orange acces…

Pana la ora actuala, patru milioane de consumatori din intreaga lume au ales sa cumpere televizoare Philips cu tehnologia Ambilight….

eMAG, cel mai mare magazin online din Romania, lanseaza, in premiera pentru piata locala, „ExtraGarantia de Retur”, un serviciu de…

Amenintarile informatice din aceasta luna sunt urmatoarele: 5 troieni, 3 viermi, 1 exploit si 1 virus, majoritatea fiind cauzate de…

Check Point Software Technologies Ltd a anuntat rezultate financiare record in cel de-al patrulea trimestru al lui 2009 si pentru…

eMAG si Credit Europe Bank anunta implementarea solutiei integrate de comert electronic dedicata magazinului online eMAG, platforma ce permite achizitionarea…

Citeste articolul pe: XtremPC

Postat de pe data de 31 ian., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 53 ori.

Publica un raspuns