Facebook este preocupata de ce parere au utilizatorii despre noul design al site‑ului. Cel putin asta zic Zuckerberg&Co.
A devenit cel mai predictibil fenomen legat de Internet: de fiecare data cand Facebook face modificari in felul in care arata site‑ul, utilizatorii se revolta cu milioanele. Fiecare actualizare importanta, de la introducerea fluxului de stiri din 2006 pana la noua infatisare din 2009, a constituit un eveniment seismic. Odata, la Paris, oamenii au ajuns sa iasa in strada cu pancarte, furiosi ca trebuie sa invete din nou cum sa navigheze pe site.
Desigur, Facebook continua sa creasca nebuneste. A ajuns la 400 de milioane de membri – mai multi oameni decat in orice alta tara cu exceptia Chinei si Indiei. Dar nici o companie nu vrea sa aiba reputatia ca ramane surda la plangeri si sesizari, asa ca, atunci cand tocmai punea tusele finale la ultima actualizare a site‑ului – care a inceput sa fie accesibila unor utilizatori selectati in ultimele saptamani –, Facebook m‑a invitat la noul sau cartier general din Palo Alto, California, intr‑un spatiu destinat testelor. Obiectivul: sa arate ca ii pasa cu adevarat de parerile utilizatorilor.
Citeste in intregime comentariul lui Nick Summers din editia de saptamana aceasta a MONEY EXPRESS

Citeste articolul pe: Money.ro

Facebook – fata albastra nu rade

Facebook este preocupata de ce parere au utilizatorii despre noul design al site‑ului. Cel putin asta zic Zuckerberg&Co.
A devenit cel mai predictibil fenomen legat de Internet: de fiecare data cand Facebook face modificari in felul in care arata site‑ul, utilizatorii se revolta cu milioanele. Fiecare actualizare importanta, de la introducerea fluxului de stiri din 2006 pana la noua infatisare din 2009, a constituit un eveniment seismic. Odata, la Paris, oamenii au ajuns sa iasa in strada cu pancarte, furiosi ca trebuie sa invete din nou cum sa navigheze pe site.
Desigur, Facebook continua sa creasca nebuneste. A ajuns la 400 de milioane de membri – mai multi oameni decat in orice alta tara cu exceptia Chinei si Indiei. Dar nici o companie nu vrea sa aiba reputatia ca ramane surda la plangeri si sesizari, asa ca, atunci cand tocmai punea tusele finale la ultima actualizare a site‑ului – care a inceput sa fie accesibila unor utilizatori selectati in ultimele saptamani –, Facebook m‑a invitat la noul sau cartier general din Palo Alto, California, intr‑un spatiu destinat testelor. Obiectivul: sa arate ca ii pasa cu adevarat de parerile utilizatorilor.
Citeste in intregime comentariul lui Nick Summers din editia de saptamana aceasta a MONEY EXPRESS

Citeste articolul pe: Money.ro

Postat de pe data de 31 ian., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 557 ori.

Publica un raspuns