Multe companii din FMCG au tratat pana acum campaniile din mediul online ca pe ”o aventura de o noapte”, lansand proiecte irelevante pe Internet, care nu au reusit sa atraga atentia consumatorului, sustine Grant McKenzie, vicepresedinte de marketing al producatorului de bere Ursus Breweries.

Citeste articolul pe: Wall Street

McKenzie, Ursus Breweries: Campaniile din online au aratat pana acum ca o aventura de o noapte

Multe companii din FMCG au tratat pana acum campaniile din mediul online ca pe ”o aventura de o noapte”, lansand proiecte irelevante pe Internet, care nu au reusit sa atraga atentia consumatorului, sustine Grant McKenzie, vicepresedinte de marketing al producatorului de bere Ursus Breweries.

Citeste articolul pe: Wall Street

Postat de pe data de 31 ian., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 55 ori.

Publica un raspuns