Renualt va incepe comercializarea noului Megane Coupe-Cabriolet in primavara acestui an, dupa lansarea oficiala in cadrul Salonului Auto din Geneva, in perioada 4-14 martie.
Acest model va fi echipat cu trei motoare pe benzina:
* 1.6 16v 110 CP cu o cutie de viteze manuala in sase trepte
* TCe 130 CP – Turbo Control Efficiency, cu o cutie de viteze manuala in sase trepte
* 2.0 16v 140 CP propune o noua transmisie variabila in mod continuu
si trei motoare diesel Euro 5:
* dCi 110 FAP disponibil cu o transmisie automata in sase trepte cu ambreiaj dublu EDC – Efficient Dual Clutch – si o cutie de viteze manuala in sase trepte
* dCi 130 FAP cu o cutie de viteze manuala in sase trepte
* dCi 160 FAP propus cu o cutie de viteze manuala in sase trepte
Plafon decapotabil de sticla
Noul Megane Coupe-Cabriolet beneficiaza de un plafon rigid decapotabil din sticla, propus pentru echiparea in serie. Acesta are o suprafata vitrata de 0,47 m². Cinematica plafonului retractabil compus din doua parti este asigurata de un mecanism electro-hidraulic complet automat. Prin apasarea comenzii dedicate, plafonul poate fi decapotat in 21 de secunde.
Portbagajul este dotat cu inchidere automata si are un volum de 417 dm³ in pozitia coupe si 211 dm³ in pozitia cabriolet.
La interior, plansa de bord este identica cu cea utilizata la modelul berlina. Scaunele sunt prevazute cu un sistem ranforsat de mentinere laterala si panourile portierelor sunt specifice modelului coupe-cabriolet.
Acest model este fabricat in uzina Renault din Douai, Franta, unde se produc si modelele Scanic si Grand Scanic.

Citeste articolul pe: Capital

Noul Megane Coupe-Cabriolet, pe piata din aceasta primavara

Renualt va incepe comercializarea noului Megane Coupe-Cabriolet in primavara acestui an, dupa lansarea oficiala in cadrul Salonului Auto din Geneva, in perioada 4-14 martie.
Acest model va fi echipat cu trei motoare pe benzina:
* 1.6 16v 110 CP cu o cutie de viteze manuala in sase trepte
* TCe 130 CP – Turbo Control Efficiency, cu o cutie de viteze manuala in sase trepte
* 2.0 16v 140 CP propune o noua transmisie variabila in mod continuu
si trei motoare diesel Euro 5:
* dCi 110 FAP disponibil cu o transmisie automata in sase trepte cu ambreiaj dublu EDC – Efficient Dual Clutch – si o cutie de viteze manuala in sase trepte
* dCi 130 FAP cu o cutie de viteze manuala in sase trepte
* dCi 160 FAP propus cu o cutie de viteze manuala in sase trepte
Plafon decapotabil de sticla
Noul Megane Coupe-Cabriolet beneficiaza de un plafon rigid decapotabil din sticla, propus pentru echiparea in serie. Acesta are o suprafata vitrata de 0,47 m². Cinematica plafonului retractabil compus din doua parti este asigurata de un mecanism electro-hidraulic complet automat. Prin apasarea comenzii dedicate, plafonul poate fi decapotat in 21 de secunde.
Portbagajul este dotat cu inchidere automata si are un volum de 417 dm³ in pozitia coupe si 211 dm³ in pozitia cabriolet.
La interior, plansa de bord este identica cu cea utilizata la modelul berlina. Scaunele sunt prevazute cu un sistem ranforsat de mentinere laterala si panourile portierelor sunt specifice modelului coupe-cabriolet.
Acest model este fabricat in uzina Renault din Douai, Franta, unde se produc si modelele Scanic si Grand Scanic.

Citeste articolul pe: Capital

Postat de pe data de 31 ian., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 59 ori.

Publica un raspuns