In conditiile economice actuale companiilor le este din ce in ce mai greu sa achizitioneze licentele software necesare pentru desfasurarea activitatii. Avand in vedere si nivelul ridicat al pirateriei software din Romania, de peste 66%, IT Assist propune o alternativa eficienta pentru companii: software livrat ca serviciu, cu plata lunara.
In conformitate cu ultimele date furnizate in mai 2009 de asociatia mondiala anti-piraterie BSA (Business Software Alliance), pirateria software in Romania a scazut in ultimii cinci ani pana la un nivel de 66%, care situeaza Romania in a doua jumatate a unui clasament mondial. Acest nivel de piraterie se traduce prin faptul ca mai putin de 34% din utilizatorii de software sunt legitimi.
„Explicatiile pentru acest nivel ridicat al pirateriei sunt multiple, pornind de la educatia pietei pana la imposibilitatea de a plati costurile destul de ridicate ale produselor software. Pornind de la realitatile socio-economice ale mediului de afaceri din Romania, IT Assist propune cateva alternative prin care companiile intra in legalitate si nici nu isi impovareaza bugetele cu costurile initiale mari ale unor licente pe care nu si le permit”, spune Marius Militaru, Director Marketing si Vanzari IT Assist.
MSP (Managed Service Provider) sau SaaS (Software as a Service) sunt sisteme moderne prin care utilizatorii nu mai platesc licenta software clasica sau echipamentele necesare, ci serviciul pe care-l folosesc pentru a satisface o cerinta de afaceri. Avantajele acestor sisteme de achizitie software si hardware deriva din faptul ca o companie nu mai trebuie sa investeasca masiv la achizitia unor programe software, ci platesc exact ce au nevoie: serviciul respectiv. Avand in vedere ca plata se poate face lunar sau trimestrial, pe masura ce serviciul este furnizat, se obtin avantaje semnificative din punct de vedere cash flow si buget financiar al companiei.
„Consideram ca in conditiile economice actuale esalonarea costurilor si redimensionarea lor de la o luna la alta sunt argumente forte pentru o companie pentru a lua in considerare alternativele de software livrat ca serviciu. Costurile legate de utilizarea unui produs software sunt de multe ori mult mai mari decat pretul licentei initiale, pentru ca trebuie luate in calcul si formarea de personal calificat pentru administrare, training, echipamentele hardware necesare, care costa uneori si de doua, trei ori mai mult decat licenta software-ului respectiv. De aceea, trebuie pus in balanta nu este doar costul licentei, ci si conceptul TCO (Total Cost of Ownership) – costul total al utilizarii unui software. In cazul software-ului livrat ca serviciu aceste costuri sunt incluse in abonamentul serviciului, fiind nu numai mult redus dar si transparent si predictibil. In felul acesta ajutam companiile sa isi gestioneze mai bine bugetele si in paralel sa elimine problema pirateriei”, continua Militaru.
IT Assist propune pentru inceput servicii antimalware (antivirus, antispam, antiphising, antispyware), e-mail, backup-ul datelor, configurarea si mentenanta retelei. In viitor, gama de servicii care inlocuiesc software-ul sau hardware-ul clasic se va extinde si catre o suita de gestiune a documentelor de tip Office, precum si alte aplicatii uzuale in cadrul unei companii.

Citeste articolul pe: Agora News

Pentru a contracara pirateria, IT Assist livreaza software ca serviciu

In conditiile economice actuale companiilor le este din ce in ce mai greu sa achizitioneze licentele software necesare pentru desfasurarea activitatii. Avand in vedere si nivelul ridicat al pirateriei software din Romania, de peste 66%, IT Assist propune o alternativa eficienta pentru companii: software livrat ca serviciu, cu plata lunara.
In conformitate cu ultimele date furnizate in mai 2009 de asociatia mondiala anti-piraterie BSA (Business Software Alliance), pirateria software in Romania a scazut in ultimii cinci ani pana la un nivel de 66%, care situeaza Romania in a doua jumatate a unui clasament mondial. Acest nivel de piraterie se traduce prin faptul ca mai putin de 34% din utilizatorii de software sunt legitimi.
„Explicatiile pentru acest nivel ridicat al pirateriei sunt multiple, pornind de la educatia pietei pana la imposibilitatea de a plati costurile destul de ridicate ale produselor software. Pornind de la realitatile socio-economice ale mediului de afaceri din Romania, IT Assist propune cateva alternative prin care companiile intra in legalitate si nici nu isi impovareaza bugetele cu costurile initiale mari ale unor licente pe care nu si le permit”, spune Marius Militaru, Director Marketing si Vanzari IT Assist.
MSP (Managed Service Provider) sau SaaS (Software as a Service) sunt sisteme moderne prin care utilizatorii nu mai platesc licenta software clasica sau echipamentele necesare, ci serviciul pe care-l folosesc pentru a satisface o cerinta de afaceri. Avantajele acestor sisteme de achizitie software si hardware deriva din faptul ca o companie nu mai trebuie sa investeasca masiv la achizitia unor programe software, ci platesc exact ce au nevoie: serviciul respectiv. Avand in vedere ca plata se poate face lunar sau trimestrial, pe masura ce serviciul este furnizat, se obtin avantaje semnificative din punct de vedere cash flow si buget financiar al companiei.
„Consideram ca in conditiile economice actuale esalonarea costurilor si redimensionarea lor de la o luna la alta sunt argumente forte pentru o companie pentru a lua in considerare alternativele de software livrat ca serviciu. Costurile legate de utilizarea unui produs software sunt de multe ori mult mai mari decat pretul licentei initiale, pentru ca trebuie luate in calcul si formarea de personal calificat pentru administrare, training, echipamentele hardware necesare, care costa uneori si de doua, trei ori mai mult decat licenta software-ului respectiv. De aceea, trebuie pus in balanta nu este doar costul licentei, ci si conceptul TCO (Total Cost of Ownership) – costul total al utilizarii unui software. In cazul software-ului livrat ca serviciu aceste costuri sunt incluse in abonamentul serviciului, fiind nu numai mult redus dar si transparent si predictibil. In felul acesta ajutam companiile sa isi gestioneze mai bine bugetele si in paralel sa elimine problema pirateriei”, continua Militaru.
IT Assist propune pentru inceput servicii antimalware (antivirus, antispam, antiphising, antispyware), e-mail, backup-ul datelor, configurarea si mentenanta retelei. In viitor, gama de servicii care inlocuiesc software-ul sau hardware-ul clasic se va extinde si catre o suita de gestiune a documentelor de tip Office, precum si alte aplicatii uzuale in cadrul unei companii.

Citeste articolul pe: Agora News

Postat de pe data de 31 ian., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 611 ori.

Publica un raspuns