Regia de vanzari de publicitate multimedia Splendid Media va administra incepand din aceasta luna spatiul de publicitate al Romtelecom, in urma castigarii unui proces de selectie organizat de operatorul de telefonie, a anuntat compania. Conform informatiilor Romtelecom, la licitatie au fost invitate patru din cele mai importante regii de media din piata.
Splendid Media va administra urmatoarele tipuri de spatii publicitare detinute de Romtelecom: televiziune (prin postarea de bannere si materiale video pe canalul propriu Dolce TV si pe interfata Dolce Interactiv), outdoor (prin cabinele telefonice si imobilele Romtelecom), internet (prin intermediul website-urilor detinute de companie, externe si interne), indoor (in magazinele Romtelecom), si new media.
”Am invitat la aceasta licitatie patru dintre cele mai importante Regii de media care puteau raspunde cerintelor noastre si livra un plan bine inchegat de administrare a mediilor de care dispune compania. Consideram ca am ales cea mai coerenta si avantajoasa oferta pentru companie,” a declarat Alina Petri, General Manager Portal Division, Romtelecom.
Vezi comunicatul aici.

Citeste articolul pe: Hotnews

Spatiul publicitar al Romtelecom va fi administrat de Splendid Media

Regia de vanzari de publicitate multimedia Splendid Media va administra incepand din aceasta luna spatiul de publicitate al Romtelecom, in urma castigarii unui proces de selectie organizat de operatorul de telefonie, a anuntat compania. Conform informatiilor Romtelecom, la licitatie au fost invitate patru din cele mai importante regii de media din piata.
Splendid Media va administra urmatoarele tipuri de spatii publicitare detinute de Romtelecom: televiziune (prin postarea de bannere si materiale video pe canalul propriu Dolce TV si pe interfata Dolce Interactiv), outdoor (prin cabinele telefonice si imobilele Romtelecom), internet (prin intermediul website-urilor detinute de companie, externe si interne), indoor (in magazinele Romtelecom), si new media.
”Am invitat la aceasta licitatie patru dintre cele mai importante Regii de media care puteau raspunde cerintelor noastre si livra un plan bine inchegat de administrare a mediilor de care dispune compania. Consideram ca am ales cea mai coerenta si avantajoasa oferta pentru companie,” a declarat Alina Petri, General Manager Portal Division, Romtelecom.
Vezi comunicatul aici.

Citeste articolul pe: Hotnews

Postat de pe data de 31 ian., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 55 ori.

Publica un raspuns