Agentia de monitorizare a presei, B Media, anunta lansarea in premiera a serviciului Social Media Monitoring (SMM), serviciu ce isi propune sa analizeze „vocea clientului” din mediul virtual, oferind specialistilor de marketing acces la informatii de pe forumuri, portaluri de retele sociale si bloguri.
„Vom oferi, in cadrul pachetului Social Media Monitoring, acces la un segment total neexploatat pana acum pe piata din Romania, cu acoperire pe domeniile social, politic si economic”, afirma Jordan Paraschiv, Sales Manager B Media.
Beneficiarii acestui serviciu vor avea posibilitatea sa ia „pulsul” consumatorilor finali ce se reunesc in aceste comunitati virtuale, astfel creand posibilitatea de a promova, a face schimb de experiente sau a afla raspunsuri legate de produsele si/ sau serviciile companiei.
Noul produs B Media reprezinta un instrument de sondare pentru companiile ce isi doresc atat crearea unui avantaj competitional, cat si fidelizarea clientilor.
„Companiile au nevoie sa stie in fiecare moment care este situatia lor din punct de vedere al reputatiei. Aceasta nu se mai refera demult doar la mediile tiparite si la audio-vizual, media virtuala capatand in ultima vreme o importanta capitala. Mediile asa-zis sociale – forumuri, bloguri, retele sociale – conteaza enorm in stabilirea unor tendinte, zvonuri si, in cele din urma, in influentarea reputatiei unui brand sau chiar a unei companii”, mai spune Jordan Paraschiv.
„Ajutand clientii sa obtina informatii complete nu numai din mediile de comunicare clasice, ci si din mediul virtual, agentia noastra ofera companiilor o baza solida de analiza, putand utiliza aceste informatii in timp real, determinand astfel atat o crestere a performantei cat si crearea unui avantaj competitional”.
Prin acest nou produs, B Media isi extinde serviciul de monitorizare online, ce cuprinde in prezent 900 de publicatii electronice si peste 30.000 de bloguri.

Citeste articolul pe: Agora News

B media lanseaza serviciul Social Media Monitoring

Agentia de monitorizare a presei, B Media, anunta lansarea in premiera a serviciului Social Media Monitoring (SMM), serviciu ce isi propune sa analizeze „vocea clientului” din mediul virtual, oferind specialistilor de marketing acces la informatii de pe forumuri, portaluri de retele sociale si bloguri.
„Vom oferi, in cadrul pachetului Social Media Monitoring, acces la un segment total neexploatat pana acum pe piata din Romania, cu acoperire pe domeniile social, politic si economic”, afirma Jordan Paraschiv, Sales Manager B Media.
Beneficiarii acestui serviciu vor avea posibilitatea sa ia „pulsul” consumatorilor finali ce se reunesc in aceste comunitati virtuale, astfel creand posibilitatea de a promova, a face schimb de experiente sau a afla raspunsuri legate de produsele si/ sau serviciile companiei.
Noul produs B Media reprezinta un instrument de sondare pentru companiile ce isi doresc atat crearea unui avantaj competitional, cat si fidelizarea clientilor.
„Companiile au nevoie sa stie in fiecare moment care este situatia lor din punct de vedere al reputatiei. Aceasta nu se mai refera demult doar la mediile tiparite si la audio-vizual, media virtuala capatand in ultima vreme o importanta capitala. Mediile asa-zis sociale – forumuri, bloguri, retele sociale – conteaza enorm in stabilirea unor tendinte, zvonuri si, in cele din urma, in influentarea reputatiei unui brand sau chiar a unei companii”, mai spune Jordan Paraschiv.
„Ajutand clientii sa obtina informatii complete nu numai din mediile de comunicare clasice, ci si din mediul virtual, agentia noastra ofera companiilor o baza solida de analiza, putand utiliza aceste informatii in timp real, determinand astfel atat o crestere a performantei cat si crearea unui avantaj competitional”.
Prin acest nou produs, B Media isi extinde serviciul de monitorizare online, ce cuprinde in prezent 900 de publicatii electronice si peste 30.000 de bloguri.

Citeste articolul pe: Agora News

Postat de pe data de 28 feb., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 62 ori.

Publica un raspuns