Desi peste10.000 de romani utilizau zilnic platforma Second Life anul trecut, printre specialistii in marketing exista si persoane “care considera lumile virtuale spatii pentru personalitati dificile, neadaptati ai lumii reale si in mare ca fiind un joc”, dupa cum spune Aura Tatu, al Chase Corp, singura companie de Europa de Est care realizeaza proiecte in Second Life (SL).

Citeste articolul pe: Wall Street

De ce aleg companii ca BCR si CMU sa se promoveze in Second Life

Desi peste10.000 de romani utilizau zilnic platforma Second Life anul trecut, printre specialistii in marketing exista si persoane “care considera lumile virtuale spatii pentru personalitati dificile, neadaptati ai lumii reale si in mare ca fiind un joc”, dupa cum spune Aura Tatu, al Chase Corp, singura companie de Europa de Est care realizeaza proiecte in Second Life (SL).

Citeste articolul pe: Wall Street

Postat de pe data de 28 feb., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 788 ori.

Publica un raspuns