Orange lanseaza Data Traffic Control, un serviciu gratuit prin care clientii isi pot stabili anumite praguri pentru consumul de date in roaming in tarile Uniunii Europene si prin intermediul caruia sunt informati atunci cand se apropie de pragul ales.

De la 1 martie, clientii Orange pot opta pentru activarea serviciului Data Traffic Control.

Clientii care solicita activarea serviciului pot alege praguri de consum care variaza intre 12,5 MB (echivalentul a 50 de euro, conform tarifelor standard in U. E.) si 50 MB. In plus, atunci cand ating 70% si respectiv 100% din acest prag, vor primi cate un mesaj scris de notificare, ce poate fi insotit de suspendarea serviciului de date mobile, in functie de optiunea clientului.

Serviciul Data Traffic Control este disponibil pentru toti clientii Orange, indiferent de oferta de roaming de date de care beneficiaza. Pentru a se bucura de tarife mai avantajoase cu pana la 93% pentru traficul de date in roaming in Uniunea Europeana, clientii Orange isi pot alege oricare dintre optiunile Travel Data.

Incepand cu 1 iulie, Orange va activa automat serviciul pentru toti clientii sai, in conformitate cu prevederile Uniunii Europene.

„Suntem in continuare fideli principiului de a oferi clientilor nostri acces la serviciile de telecomunicatii oriunde si oricand, intr-un mod cat mai transparent. Serviciul Data Traffic Control este conceput astfel incat sa le permita clientilor sa isi monitorizeze mai bine consumul de date in roaming, fara teama de costuri suplimentare neprevazute pe factura”, a declarat Irina Pana, Wholesale, International & Regulatory Affairs Manager Orange Romania.

Orange este lider de piata in Romania cu 10.995.000 de clienti si venituri de 1,055 miliarde de euro in 2009. Orange este parte a grupului France Telecom, una dintre cele mai mari companii de comunicatii din lume, cu peste 190 de milioane de clienti pe cinci continente.

Orange Romania se remarca prin acoperirea extinsa a retelei si performante excelente in serviciile de asistenta oferite clientilor. Orange inseamna dorinta de a crea un viitor mai bun si de a oferi o experienta de comunicare cat mai simpla si mai intuitiva. Orange inseamna mai mult decat tehnologie, telefonie mobila sau retele GSM, este un brand creat pentru a facilita comunicarea intre oameni si a aduce valoare comunitatilor in care opereaza. Grupul France Telecom are o strategie de responsabilitate sociala corporativa bine definita, prin care ne asiguram ca activitatea noastra se desfasoara intr-o maniera responsabila.

Citeste articolul pe: SmartNews

Orange lanseaza serviciul de roaming Data Traffic Control

Orange lanseaza Data Traffic Control, un serviciu gratuit prin care clientii isi pot stabili anumite praguri pentru consumul de date in roaming in tarile Uniunii Europene si prin intermediul caruia sunt informati atunci cand se apropie de pragul ales.

De la 1 martie, clientii Orange pot opta pentru activarea serviciului Data Traffic Control.

Clientii care solicita activarea serviciului pot alege praguri de consum care variaza intre 12,5 MB (echivalentul a 50 de euro, conform tarifelor standard in U. E.) si 50 MB. In plus, atunci cand ating 70% si respectiv 100% din acest prag, vor primi cate un mesaj scris de notificare, ce poate fi insotit de suspendarea serviciului de date mobile, in functie de optiunea clientului.

Serviciul Data Traffic Control este disponibil pentru toti clientii Orange, indiferent de oferta de roaming de date de care beneficiaza. Pentru a se bucura de tarife mai avantajoase cu pana la 93% pentru traficul de date in roaming in Uniunea Europeana, clientii Orange isi pot alege oricare dintre optiunile Travel Data.

Incepand cu 1 iulie, Orange va activa automat serviciul pentru toti clientii sai, in conformitate cu prevederile Uniunii Europene.

„Suntem in continuare fideli principiului de a oferi clientilor nostri acces la serviciile de telecomunicatii oriunde si oricand, intr-un mod cat mai transparent. Serviciul Data Traffic Control este conceput astfel incat sa le permita clientilor sa isi monitorizeze mai bine consumul de date in roaming, fara teama de costuri suplimentare neprevazute pe factura”, a declarat Irina Pana, Wholesale, International & Regulatory Affairs Manager Orange Romania.

Orange este lider de piata in Romania cu 10.995.000 de clienti si venituri de 1,055 miliarde de euro in 2009. Orange este parte a grupului France Telecom, una dintre cele mai mari companii de comunicatii din lume, cu peste 190 de milioane de clienti pe cinci continente.

Orange Romania se remarca prin acoperirea extinsa a retelei si performante excelente in serviciile de asistenta oferite clientilor. Orange inseamna dorinta de a crea un viitor mai bun si de a oferi o experienta de comunicare cat mai simpla si mai intuitiva. Orange inseamna mai mult decat tehnologie, telefonie mobila sau retele GSM, este un brand creat pentru a facilita comunicarea intre oameni si a aduce valoare comunitatilor in care opereaza. Grupul France Telecom are o strategie de responsabilitate sociala corporativa bine definita, prin care ne asiguram ca activitatea noastra se desfasoara intr-o maniera responsabila.

Citeste articolul pe: SmartNews

Postat de pe data de 28 feb., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 53 ori.

Publica un raspuns