Nu demult, aratam ca una din metodele de promovare cele mai accesibile la ora actuala sunt retelele de socializare si YouTube. Cand numarul de utilizatori romani de Facebook a ajuns la un milion de persoane si cand pe Twitter se trimit zilnic peste 55 de milioane de mesaje in toata lumea, este de la sine inteles ca deja avem de-a face cu doua canale de comunicare la care publicitarii sa fie tot mai atenti.
Una dintre campaniile publicitare de anvergura care se desfasoara la ora actuala in Romania este „Ziua Barbatului”, sponsorizata de Bergenbier. Desi are si o componenta de strategie „clasica”, formata din spoturi TV, campania presupune si o evidenta prezenta online.
Facebook, pentru barbati intre 18 si 25 de ani
Targetul campaniei „este atins prin intermediul mijloacelor specifice categoriei de public din care face parte – tinerii (peste 18 ani) atinsi prin intermediul retelelor sociale: pagina dedicata de Facebook Zilei Barbatului, canalul personalizat pe youtube.com si Twitter, iar pentru restul targetului (adica cei cu varsta de peste de 25 ani), am folosit media clasica pentru canalul online (campanie de bannere)”, spun cei de la Bergenbier care adauga faptul ca” in orice campanie de brand, retelele sociale reprezinta o componenta din ce in ce mai importanta a mixului de comunicare. Acest lucru este determinat de profilul consumatorului, mereu in schimbare (cu un consum din ce in ce mai mare de astfel de medii).
DETALII:
Citeste si Cine profita de pe urma exploziei retelelor Facebook, Twitter sau Hi5?

Citeste articolul pe: Capital

Facebook incepe sa fie luat in calcul in campaniile de publicitate

Nu demult, aratam ca una din metodele de promovare cele mai accesibile la ora actuala sunt retelele de socializare si YouTube. Cand numarul de utilizatori romani de Facebook a ajuns la un milion de persoane si cand pe Twitter se trimit zilnic peste 55 de milioane de mesaje in toata lumea, este de la sine inteles ca deja avem de-a face cu doua canale de comunicare la care publicitarii sa fie tot mai atenti.
Una dintre campaniile publicitare de anvergura care se desfasoara la ora actuala in Romania este „Ziua Barbatului”, sponsorizata de Bergenbier. Desi are si o componenta de strategie „clasica”, formata din spoturi TV, campania presupune si o evidenta prezenta online.
Facebook, pentru barbati intre 18 si 25 de ani
Targetul campaniei „este atins prin intermediul mijloacelor specifice categoriei de public din care face parte – tinerii (peste 18 ani) atinsi prin intermediul retelelor sociale: pagina dedicata de Facebook Zilei Barbatului, canalul personalizat pe youtube.com si Twitter, iar pentru restul targetului (adica cei cu varsta de peste de 25 ani), am folosit media clasica pentru canalul online (campanie de bannere)”, spun cei de la Bergenbier care adauga faptul ca” in orice campanie de brand, retelele sociale reprezinta o componenta din ce in ce mai importanta a mixului de comunicare. Acest lucru este determinat de profilul consumatorului, mereu in schimbare (cu un consum din ce in ce mai mare de astfel de medii).
DETALII:
Citeste si Cine profita de pe urma exploziei retelelor Facebook, Twitter sau Hi5?

Citeste articolul pe: Capital

Postat de pe data de 31 mart., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 72 ori.

Publica un raspuns