Evolutia societatii in care traim nu se simte numai din modul in care progreseaza tehnologia asa cum o stim noi, cea care ne este apropiata si care ne pune la dispozitie televizoare din ce in ce mai performante sau calculatoare tot mai rapide.
Existe zone in care progresul se realizeaza fara ca macar sa ne dam seama, iar un exemplu in acest sens este industria publicitatii. De reclame ne lovim la tot pasul, motiv pentru care cei care lucreaza in acest domeniu motiv fac tot posibilul ca acestea sa fie cat mai aproape de noi.
Este exemplul celor de la ARBOinteractive care au anuntat astazi lansarea Behavia, departament care va gestiona pe piata online romaneasca targetarea predictiv comportamentala (PBT – Predictive Behavioural Targeting).
Acest departament va folosi o tehnologie prin care li se ofera advertiserilor posibilitatea de livrare a reclamei catre consumatorii aflati in target, indiferent de site-urile pe care le viziteaza.
Pentru userul final, schimbarea va fi semnificativa, astfel incat reclamele pe care acesta le va intalni pe site-uri nu vor mai fi intruzive si agresive ci vor fi cat mai aproape de sfera lui de interes.
Totul se bazeaza pe o tehnologie care identifica utilizatorii din targetul vizat in functie de comportamentul acestora in mediul online si similitudinea acestuia cu cel al unui grup reprezentativ, pe care se face o cercetare continua. Targetarea comportamentala predictiva foloseste aceste informatii si livreaza reclamele unor grupuri definite de anumite caracteristici cum ar fi criteriile sociodemografice si interese ale grupurilor de clienti precum: electronice, locuinte, moda, mancare, sport, animale, interesele financiare.
Reclame si jocuri
Un alt aspect demn de luat in seama pe care industria publicitatii este ecranul interactiv pe care bucurestenii le vor vedea din ce in ce mai mult in statiile de autobuz si la metrou. Este vorba despre un nou suport media implementat de TomTouch, divizia interactiva a companiei CS Vision.
„Derulate pe terminale aflate in spatiul public, de sine statatoare, precum totem-urile, sau integrate in mobilierul refugiu al statiilor de autobuz, acestea atrag si starnesc curiozitatea mai mult decat publicitatea conventionala. Pus in fata unui joculet interactiv pe care il poate rezolva in timp ce asteapta autobuzul, cetateanul va consuma si publicitatea aferenta”, declara Razvan Bagiu, unicul actionar al companiei.

Citeste articolul pe: Capital

Industria publicitatii mai face un pas in viitor

Evolutia societatii in care traim nu se simte numai din modul in care progreseaza tehnologia asa cum o stim noi, cea care ne este apropiata si care ne pune la dispozitie televizoare din ce in ce mai performante sau calculatoare tot mai rapide.
Existe zone in care progresul se realizeaza fara ca macar sa ne dam seama, iar un exemplu in acest sens este industria publicitatii. De reclame ne lovim la tot pasul, motiv pentru care cei care lucreaza in acest domeniu motiv fac tot posibilul ca acestea sa fie cat mai aproape de noi.
Este exemplul celor de la ARBOinteractive care au anuntat astazi lansarea Behavia, departament care va gestiona pe piata online romaneasca targetarea predictiv comportamentala (PBT – Predictive Behavioural Targeting).
Acest departament va folosi o tehnologie prin care li se ofera advertiserilor posibilitatea de livrare a reclamei catre consumatorii aflati in target, indiferent de site-urile pe care le viziteaza.
Pentru userul final, schimbarea va fi semnificativa, astfel incat reclamele pe care acesta le va intalni pe site-uri nu vor mai fi intruzive si agresive ci vor fi cat mai aproape de sfera lui de interes.
Totul se bazeaza pe o tehnologie care identifica utilizatorii din targetul vizat in functie de comportamentul acestora in mediul online si similitudinea acestuia cu cel al unui grup reprezentativ, pe care se face o cercetare continua. Targetarea comportamentala predictiva foloseste aceste informatii si livreaza reclamele unor grupuri definite de anumite caracteristici cum ar fi criteriile sociodemografice si interese ale grupurilor de clienti precum: electronice, locuinte, moda, mancare, sport, animale, interesele financiare.
Reclame si jocuri
Un alt aspect demn de luat in seama pe care industria publicitatii este ecranul interactiv pe care bucurestenii le vor vedea din ce in ce mai mult in statiile de autobuz si la metrou. Este vorba despre un nou suport media implementat de TomTouch, divizia interactiva a companiei CS Vision.
„Derulate pe terminale aflate in spatiul public, de sine statatoare, precum totem-urile, sau integrate in mobilierul refugiu al statiilor de autobuz, acestea atrag si starnesc curiozitatea mai mult decat publicitatea conventionala. Pus in fata unui joculet interactiv pe care il poate rezolva in timp ce asteapta autobuzul, cetateanul va consuma si publicitatea aferenta”, declara Razvan Bagiu, unicul actionar al companiei.

Citeste articolul pe: Capital

Postat de pe data de 31 mart., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 78 ori.

Publica un raspuns