Regia de publicitate online ARBOinteractive a lansat departamentul Behavia, care ofera servicii de targetare predictiv-comportamentala. In 2-3 ani, acest tip de targetare va reprezenta 15-20% din vanzarile de publicitate online, estimeaza Calin Rotarus, managing director ARBOinteractive.

Citeste articolul pe: Wall Street

Rotarus, ARBOmedia: In 2-3 ani, 20% din piata de publicitate online va fi targetata predictiv-comportamental

Regia de publicitate online ARBOinteractive a lansat departamentul Behavia, care ofera servicii de targetare predictiv-comportamentala. In 2-3 ani, acest tip de targetare va reprezenta 15-20% din vanzarile de publicitate online, estimeaza Calin Rotarus, managing director ARBOinteractive.

Citeste articolul pe: Wall Street

Postat de pe data de 31 mart., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 68 ori.

Publica un raspuns