Proiectul de dezvoltare globala lansat de Sony imbina tehnologia, instruirea tehnica si fotbalul, pentru comunitatile dezavantaje. Siyakhona inseamna „impreuna putem” si are ca scop instruirea tinerilor din comunitatile dezavantajate din intreaga lume. Programele de pregatire si oferirea solutiilor tehnologice vor avea ca rezultat imbunatatirea perspectivelor acestora de viitor cu ajutorul spiritului de echipa al fotbalului.
Acest program face parte din proiectul global Sony de responsabilitate sociala corporatista, prin care compania isi impartaseste expertiza si solutiile tehnologice in beneficiul comunitatilor locale din intreaga lume.
O data cu apropierea Cupei Mondiale din Africa de Sud, Sony si FIFA lanseaza proiectul Siyakhona, inaintea Festivalului de Fotbal pentru speranta 2010 din Alexandra, Africa de Sud.
Tinerii ce vor participa la acest festival provin din 40 de tari, incluzand: Argentina, Australia, Nigeria, Franta si Marea Britanie; acestia vor beneficia de echipamente foto si de pregatire oferite de Sony in prealabil. Pe langa aptitudinile pe care tinerii le vor deprinde, vor dispune si de sansa de a-si documenta propria poveste a calatoriei la Festivalul Fotbal pentru speranta din Africa de Sud.
In plus, doisprezece tineri din comunitatile dezavantajate din Africa de Sud vor primi din partea Sony echipament video profesional si pregatire in productia de film digital. Cele doua centre media vor fi create in preajma Festivalului Fotbal pentru speranta, din Alexandria, respectiv in Khayelitsha la centrul Fotbal pentru speranta din Cape Town.
Cu varste cuprinse intre 20 – 31, instructorii care vor realiza pregatirea in domeniul video sunt fete si baieti tineri, precum Ntombi Nongauza, in varsta de 30 de ani, din Khayelitsha, care declara: „Vreau sa descopar povestile oamenilor din comunitatile sarace, precum cea din care provin eu. Comunitatile noastre se confrunta cu probleme grave precum drogurile, HIV si lipsa spatiilor de locuit. Acestea sunt povestile pe care trebuie sa le spunem”.
Sony va crea doua centre media, unul afiliat Festivalului Fotbal pentru speranta in Alexandra, iar al doilea va fi afiliat Centrului Fotbal pentru speranta, din Khayelitsha, Cape Town.
„Vrem sa impartasim experienta noastra de la Sony pentru a ajuta comunitatile dezavantajate sa isi dezvolte aptitudini pe termen lung, pe parte de media si tehnologie, cu ajutorul fotbalului. Oferindu-le acestor tineri noi aptitudini, vom imbunatati sansele lor pentru un viitor mai bun”, afirma Roy White, VP Human Resources, Sony Europe.
Festivalul Fotbal pentru speranta 2010 face parte din proiectul Fotbal pentru speranta dezvoltat de FIFA and streetfootballworld, cu misiunea de a mari impactul fotbalului, ca instrument de dezvoltare sociala.
„Suntem incantati de parteneriatul cu Sony in vederea realizarii proiectului Siyakhona. Prin utilizarea fotbalului ca instrument de dezvoltare sociala speram ca multi tineri dezavantajati din intreaga lume sa beneficieze de pe urma acestei initiative”, afirma Federico Addiechi, Head of Corporate Social Responsibility FIFA.
Centrele media ale Siyakhona din Alexandra si Khayelitsha sunt sprijinite de Hillside Digital, o organizatie locala ce educa tinerii in media si jurnalism. Siyakhona planuieste sa initieze mai multe puncte media in centrele Football for Hope. „20 de centre in 2010” reprezinta campania oficiala a Cupei Mondiale FIFA 2010, ce are ca scop construirea a 20 de astfel de centre pentru educatie, sanatate publica si fotbal pe intreg continentul african.

Citeste articolul pe: Agora News

Sony Europe lanseaza proiectul „Siyakhona”

Proiectul de dezvoltare globala lansat de Sony imbina tehnologia, instruirea tehnica si fotbalul, pentru comunitatile dezavantaje. Siyakhona inseamna „impreuna putem” si are ca scop instruirea tinerilor din comunitatile dezavantajate din intreaga lume. Programele de pregatire si oferirea solutiilor tehnologice vor avea ca rezultat imbunatatirea perspectivelor acestora de viitor cu ajutorul spiritului de echipa al fotbalului.
Acest program face parte din proiectul global Sony de responsabilitate sociala corporatista, prin care compania isi impartaseste expertiza si solutiile tehnologice in beneficiul comunitatilor locale din intreaga lume.
O data cu apropierea Cupei Mondiale din Africa de Sud, Sony si FIFA lanseaza proiectul Siyakhona, inaintea Festivalului de Fotbal pentru speranta 2010 din Alexandra, Africa de Sud.
Tinerii ce vor participa la acest festival provin din 40 de tari, incluzand: Argentina, Australia, Nigeria, Franta si Marea Britanie; acestia vor beneficia de echipamente foto si de pregatire oferite de Sony in prealabil. Pe langa aptitudinile pe care tinerii le vor deprinde, vor dispune si de sansa de a-si documenta propria poveste a calatoriei la Festivalul Fotbal pentru speranta din Africa de Sud.
In plus, doisprezece tineri din comunitatile dezavantajate din Africa de Sud vor primi din partea Sony echipament video profesional si pregatire in productia de film digital. Cele doua centre media vor fi create in preajma Festivalului Fotbal pentru speranta, din Alexandria, respectiv in Khayelitsha la centrul Fotbal pentru speranta din Cape Town.
Cu varste cuprinse intre 20 – 31, instructorii care vor realiza pregatirea in domeniul video sunt fete si baieti tineri, precum Ntombi Nongauza, in varsta de 30 de ani, din Khayelitsha, care declara: „Vreau sa descopar povestile oamenilor din comunitatile sarace, precum cea din care provin eu. Comunitatile noastre se confrunta cu probleme grave precum drogurile, HIV si lipsa spatiilor de locuit. Acestea sunt povestile pe care trebuie sa le spunem”.
Sony va crea doua centre media, unul afiliat Festivalului Fotbal pentru speranta in Alexandra, iar al doilea va fi afiliat Centrului Fotbal pentru speranta, din Khayelitsha, Cape Town.
„Vrem sa impartasim experienta noastra de la Sony pentru a ajuta comunitatile dezavantajate sa isi dezvolte aptitudini pe termen lung, pe parte de media si tehnologie, cu ajutorul fotbalului. Oferindu-le acestor tineri noi aptitudini, vom imbunatati sansele lor pentru un viitor mai bun”, afirma Roy White, VP Human Resources, Sony Europe.
Festivalul Fotbal pentru speranta 2010 face parte din proiectul Fotbal pentru speranta dezvoltat de FIFA and streetfootballworld, cu misiunea de a mari impactul fotbalului, ca instrument de dezvoltare sociala.
„Suntem incantati de parteneriatul cu Sony in vederea realizarii proiectului Siyakhona. Prin utilizarea fotbalului ca instrument de dezvoltare sociala speram ca multi tineri dezavantajati din intreaga lume sa beneficieze de pe urma acestei initiative”, afirma Federico Addiechi, Head of Corporate Social Responsibility FIFA.
Centrele media ale Siyakhona din Alexandra si Khayelitsha sunt sprijinite de Hillside Digital, o organizatie locala ce educa tinerii in media si jurnalism. Siyakhona planuieste sa initieze mai multe puncte media in centrele Football for Hope. „20 de centre in 2010” reprezinta campania oficiala a Cupei Mondiale FIFA 2010, ce are ca scop construirea a 20 de astfel de centre pentru educatie, sanatate publica si fotbal pe intreg continentul african.

Citeste articolul pe: Agora News

Postat de pe data de 31 mart., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 84 ori.

Publica un raspuns