Aportul la cultura generală a fiecărei discipline se exprimă nu prin ceea ce este specific, ci prin ceea ce are comun, generalizator, transferabil, de la un domeniu la altul” Louis Croft

Interdisciplinaritatea este o modalitate de acţiune şi gândire, dintre obiectele şi fenomenele lumii reale, şi se impune în învăţământul preşcolar pentru realizarea sarcinilor ce-i revin în pregătirea copilului pentru integrarea cu succes în activitatea şcolară şi societate.

Interdisciplinaritatea în contextul educaţiei preşcolare devine un concept cheie, cu ajutorul căruia educatoarea poate realiza un demers educativ centrat pe nevoile copilului preşcolar, posibilităţile şi ritmurile lui de învăţare, pe rolurile si demersurile celui ce învăţa.

Citește mai departe>>

Interdisciplinaritatea în procesul de predare-învăţare

Aportul la cultura generală a fiecărei discipline se exprimă nu prin ceea ce este specific, ci prin ceea ce are comun, generalizator, transferabil, de la un domeniu la altul” Louis Croft

Interdisciplinaritatea este o modalitate de acţiune şi gândire, dintre obiectele şi fenomenele lumii reale, şi se impune în învăţământul preşcolar pentru realizarea sarcinilor ce-i revin în pregătirea copilului pentru integrarea cu succes în activitatea şcolară şi societate.

Interdisciplinaritatea în contextul educaţiei preşcolare devine un concept cheie, cu ajutorul căruia educatoarea poate realiza un demers educativ centrat pe nevoile copilului preşcolar, posibilităţile şi ritmurile lui de învăţare, pe rolurile si demersurile celui ce învăţa.

Citește mai departe>>

Postat de pe data de 12 apr., 2010 in categoria Specialiști în educație. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 227 ori.

Publica un raspuns