Loc de mai bine este tot timpul, indiferent de viteza cu care evolueaza tehnologia. Astfel, managerii romani din online au descris pentru DailyBusiness.ro cateva unelte care le-ar usura mult munca. Problema este ca ele inca nu exista sau sunt slab dezvoltate. Ceea ce face ca ideile lor sa devina tot atatea oportunitati de afaceri.
Dan Virtopeanu, manager al companiei de plati prin SMS Voxline, spune ca ar dori o aplicatie care sa blocheze toate reclamele ce nu au legatura cu interesul sau.
Dan Virtopeanu este membru Key People.
„Mi-ar placea o aplicatie care in loc de adblocker (care blocheaza toate reclamele – n.r.) sa-mi livreze reclame personalizate si doar din zona mea de interes. Atunci cand nu exista nicio reclama care sa respecte conditiile, sa nu-mi livreze nimic”, spune Virtopeanu pentru DailyBusiness.ro.
Acesta este convins de faptul ca in viitor va exista o astfel de aplicatie, „pentru ca inevitabil marketing-ul va migra de la comunicarea unidirectionala a aceluiasi mesaj catre toata lumea, la marketing personalizat, permisiv si bidirectional in adevaratul sens al cuvantului”, spune Dan Virtopeanu. „Mi-e greu sa estimez cand, dar in mod cert o astfel de aplicatie va face experienta vizitarii paginilor web mult mai placuta”.
Una dintre cele mai recente aplicatii pe care le-a instalat si le foloseste managerul Voxline este AdCaptcher pentru blog, care il ajuta sa filtreze mult mai bine comentariile-spam.
Mihai Stanescu, fondatorul firmei RoCoach si persoana ce are la activ peste 3.500 de ore de coaching in Romania dar si in tari invecinate, spune ca i-ar fi foarte util sa aiba acces la o aplicatie de tipul „pay-per-listen”.
„In cazul coaching-ului si al seminariilor online exista multe persoane ce ar dori sa plateasca o suma mult mai mica doar pentru a asculta de la distanta ceea ce eu le transmit”, spune Stanescu. De asemenea, interfata acelui program ar trebui sa fie mult simplificata fata de cele voice-to-voice. „Daca as genera un webinar (seminar pe web – n.r.) cu 50 de oameni, ar fi complet anti-productiv sa invete toti acestia si unealta de comunicare, cu toate specificatiile aferente”, considera Mihai Stanescu.
De asemenea, Stanescu spune ca programul de telefonie online Skype ar putea fi imbunatatit prin adaugarea optiunii de sharing pe documente/poze. In plus, ca si Dan Virtopeanu, si Mihai Stanescu considera AdCaptcher un program foarte util. „Mi se pare o modalitate extrem de performanta de a iti atrage vizitatori”.
Alexandru Circei, CEO al companiei de webdesign Copimaj Group, care are printre clienti IIRUC Service, LiveMag.ro sau 123GSM, spune ca l-ar ajuta foarte mult in activitatile online un instrument pentru a monitoriza ceea ce se vorbeste online despre persoana sau compania sa.
„Fiind o persoana foarte ocupata, am nevoie de un tool pentru a monitoriza in timp real ce se vorbeste despre mine, compania sau produsele companiei mele. Toate acestea vreau sa le aflu printr-un singur click si sa nu dureze mai mult de un minut”, spune Circei.
Programul ar trebui sa monitorizeze constant tot ce se discuta in retelele sociale – pe Twitter, Facebook, LinkedIn sau bloguri.
„Daca ai 4, 5 intalniri pe zi este foarte dificil sa monitorizezi tot ce se intampla in retelele sociale, dar cu ajutorul unui smartphone si cu un astfel de tool poti sa monitorizezi oricand sau sa interactionezi”, spune Circei, care subliniaza ca un astfel de instrument trebuie sa fie stabil din punct de vedere tehnic, sa aiba un design placut si sa fie usor de folosit.
„L-as folosi in pauzele dintre intalniri, la masa sau in trafic, pentru a vedea ce se vorbeste despre mine, compania sau produsele companiei. Acel timp in care practic iti este imposibil sa fii productiv, il poti folosi pentru a monitoriza si a raspunde cat mai repede acelor conversatii”, spune Alexandru Circei.
Ca solutie alternativa, Circei foloseste programul Hootsuite, creat de compania Invoke. „Hootsuite imi permite sa monitorizez 5-6 conturi de Twitter si sa postez. Pe langa acestea un lucru foarte important este programarea tweet-urilor, acesta imi permite sa le programez pentru perioada urmatoare si sa nu-i deranjez pe cei care ma urmaresc. Un alt avantaj al Hootsuite este acela ca poti utiliza cu usurinta si celelalte retele sociale cum ar fi Facebook, Linkedin, Ping.fm sau Myspace”, incheie Circei.
Vlad Georgescu, user experience designer, ar dori o aplicatie care sa automatizeze procesul de generare a codului html/css pentru embedarea (inserarea) de imagini in pagini de Internet. „Exista deja cateva aplicatii de acest gen insa, de cele mai multe ori, calitatea codului generat nu se ridica la nivelul asteptarilor”, este de parere Georgescu.
Avantajul unui astfel de instrument ar fi ca „economisesti mult timp si implicit bani. E genul de aplicatie pentru care as plati o suma lunara fara sa stau pe ganduri”, spune Vlad Georgescu.
Una dintre aplicatiile pe care acesta le foloseste zilnic este Basecamp, „unul dintre cele mai folosite si recomandate instrumente de management al proiectelor”.
Tu ce aplicatii ti-ati dori pentru a lucra mai eficient?

Citeste articolul pe: Daily Business

Pentru ce instrumente online inca nelansate ar plati antreprenorii romani

Loc de mai bine este tot timpul, indiferent de viteza cu care evolueaza tehnologia. Astfel, managerii romani din online au descris pentru DailyBusiness.ro cateva unelte care le-ar usura mult munca. Problema este ca ele inca nu exista sau sunt slab dezvoltate. Ceea ce face ca ideile lor sa devina tot atatea oportunitati de afaceri.
Dan Virtopeanu, manager al companiei de plati prin SMS Voxline, spune ca ar dori o aplicatie care sa blocheze toate reclamele ce nu au legatura cu interesul sau.
Dan Virtopeanu este membru Key People.
„Mi-ar placea o aplicatie care in loc de adblocker (care blocheaza toate reclamele – n.r.) sa-mi livreze reclame personalizate si doar din zona mea de interes. Atunci cand nu exista nicio reclama care sa respecte conditiile, sa nu-mi livreze nimic”, spune Virtopeanu pentru DailyBusiness.ro.
Acesta este convins de faptul ca in viitor va exista o astfel de aplicatie, „pentru ca inevitabil marketing-ul va migra de la comunicarea unidirectionala a aceluiasi mesaj catre toata lumea, la marketing personalizat, permisiv si bidirectional in adevaratul sens al cuvantului”, spune Dan Virtopeanu. „Mi-e greu sa estimez cand, dar in mod cert o astfel de aplicatie va face experienta vizitarii paginilor web mult mai placuta”.
Una dintre cele mai recente aplicatii pe care le-a instalat si le foloseste managerul Voxline este AdCaptcher pentru blog, care il ajuta sa filtreze mult mai bine comentariile-spam.
Mihai Stanescu, fondatorul firmei RoCoach si persoana ce are la activ peste 3.500 de ore de coaching in Romania dar si in tari invecinate, spune ca i-ar fi foarte util sa aiba acces la o aplicatie de tipul „pay-per-listen”.
„In cazul coaching-ului si al seminariilor online exista multe persoane ce ar dori sa plateasca o suma mult mai mica doar pentru a asculta de la distanta ceea ce eu le transmit”, spune Stanescu. De asemenea, interfata acelui program ar trebui sa fie mult simplificata fata de cele voice-to-voice. „Daca as genera un webinar (seminar pe web – n.r.) cu 50 de oameni, ar fi complet anti-productiv sa invete toti acestia si unealta de comunicare, cu toate specificatiile aferente”, considera Mihai Stanescu.
De asemenea, Stanescu spune ca programul de telefonie online Skype ar putea fi imbunatatit prin adaugarea optiunii de sharing pe documente/poze. In plus, ca si Dan Virtopeanu, si Mihai Stanescu considera AdCaptcher un program foarte util. „Mi se pare o modalitate extrem de performanta de a iti atrage vizitatori”.
Alexandru Circei, CEO al companiei de webdesign Copimaj Group, care are printre clienti IIRUC Service, LiveMag.ro sau 123GSM, spune ca l-ar ajuta foarte mult in activitatile online un instrument pentru a monitoriza ceea ce se vorbeste online despre persoana sau compania sa.
„Fiind o persoana foarte ocupata, am nevoie de un tool pentru a monitoriza in timp real ce se vorbeste despre mine, compania sau produsele companiei mele. Toate acestea vreau sa le aflu printr-un singur click si sa nu dureze mai mult de un minut”, spune Circei.
Programul ar trebui sa monitorizeze constant tot ce se discuta in retelele sociale – pe Twitter, Facebook, LinkedIn sau bloguri.
„Daca ai 4, 5 intalniri pe zi este foarte dificil sa monitorizezi tot ce se intampla in retelele sociale, dar cu ajutorul unui smartphone si cu un astfel de tool poti sa monitorizezi oricand sau sa interactionezi”, spune Circei, care subliniaza ca un astfel de instrument trebuie sa fie stabil din punct de vedere tehnic, sa aiba un design placut si sa fie usor de folosit.
„L-as folosi in pauzele dintre intalniri, la masa sau in trafic, pentru a vedea ce se vorbeste despre mine, compania sau produsele companiei. Acel timp in care practic iti este imposibil sa fii productiv, il poti folosi pentru a monitoriza si a raspunde cat mai repede acelor conversatii”, spune Alexandru Circei.
Ca solutie alternativa, Circei foloseste programul Hootsuite, creat de compania Invoke. „Hootsuite imi permite sa monitorizez 5-6 conturi de Twitter si sa postez. Pe langa acestea un lucru foarte important este programarea tweet-urilor, acesta imi permite sa le programez pentru perioada urmatoare si sa nu-i deranjez pe cei care ma urmaresc. Un alt avantaj al Hootsuite este acela ca poti utiliza cu usurinta si celelalte retele sociale cum ar fi Facebook, Linkedin, Ping.fm sau Myspace”, incheie Circei.
Vlad Georgescu, user experience designer, ar dori o aplicatie care sa automatizeze procesul de generare a codului html/css pentru embedarea (inserarea) de imagini in pagini de Internet. „Exista deja cateva aplicatii de acest gen insa, de cele mai multe ori, calitatea codului generat nu se ridica la nivelul asteptarilor”, este de parere Georgescu.
Avantajul unui astfel de instrument ar fi ca „economisesti mult timp si implicit bani. E genul de aplicatie pentru care as plati o suma lunara fara sa stau pe ganduri”, spune Vlad Georgescu.
Una dintre aplicatiile pe care acesta le foloseste zilnic este Basecamp, „unul dintre cele mai folosite si recomandate instrumente de management al proiectelor”.
Tu ce aplicatii ti-ati dori pentru a lucra mai eficient?

Citeste articolul pe: Daily Business

Postat de pe data de 30 apr., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 950 ori.

Publica un raspuns