Dupa lansarea la inceputul anului a unei versiuni pentru agentiile imobiliare a solutiei AnytimeCRM, Advantage Software Factory (ASF) anunta implementarea sistemului in cadrul a cinci agentii din Romania. Pana la finele lui 2010, oficialii companiei estimeaza ca noul soft, oferit in regim de inchiriere, va fi adoptat de alte 10 agentii imobiliare din Bucuresti si din tara.
„Initiativa ASF a venit in conditiile unei piete afectate de criza, in care agentiile imobiliare si-au manifestat nevoia acuta de solutii pentru a creste vanzarile si a monitoriza mai atent relatiile cu proprietarii si potentialii clienti, ceea ce in anii trecuti nu se intampla”, declara Marian Stirbescu, Sales&Marketing Manager ASF.
Pe o piata de aplicatii dominata de software orientat exclusiv pe adiministrarea de oferte, AnytimeSales a adus pentru agentiile imobiliare cateva inovatii importante. Astfel, pe langa managementul clasic al ofertelor, aplicatia include un modul standard de interfatare cu portalurile importante din domeniu.
„In acest moment, ofertele pot fi publicate automat pe site-ul www.imobiliare.ro si in curand pe www.doingbusiness.ro si www.imopedia.ro. In acest fel, agentia lucreaza intr-un singur sistem si are posibilitatea de a publica aceeasi oferta pe site-uri cu trafic important. De asemenea, exista posibilitatea de a publica ofertele si pe pagina de web a agentiei”, mai spune Marian Stirbescu.
Aplicatia urmareste si activitatile de vanzari, aceasta fiind o alta functionalitate cheie, specifica tuturor softurilor CRM de vanzari. Prin AnytimeSales, directorii de agentii pot gestiona si intelege mult mai bine modul in care se deruleaza activitatile de vanzare precum si contractele finalizate de reprezentantii de vanzari. „Pentru agentii imobiliari, utilizarea CRM-ului inseamna mai putin timp pentru raportari zilnice si saptamanale si mai mult timp petrecut cu clientii”, considera Stirbescu.

Citeste articolul pe: Agora News

Agentiile imobiliare au inceput sa investeasca in solutii CRM

Dupa lansarea la inceputul anului a unei versiuni pentru agentiile imobiliare a solutiei AnytimeCRM, Advantage Software Factory (ASF) anunta implementarea sistemului in cadrul a cinci agentii din Romania. Pana la finele lui 2010, oficialii companiei estimeaza ca noul soft, oferit in regim de inchiriere, va fi adoptat de alte 10 agentii imobiliare din Bucuresti si din tara.
„Initiativa ASF a venit in conditiile unei piete afectate de criza, in care agentiile imobiliare si-au manifestat nevoia acuta de solutii pentru a creste vanzarile si a monitoriza mai atent relatiile cu proprietarii si potentialii clienti, ceea ce in anii trecuti nu se intampla”, declara Marian Stirbescu, Sales&Marketing Manager ASF.
Pe o piata de aplicatii dominata de software orientat exclusiv pe adiministrarea de oferte, AnytimeSales a adus pentru agentiile imobiliare cateva inovatii importante. Astfel, pe langa managementul clasic al ofertelor, aplicatia include un modul standard de interfatare cu portalurile importante din domeniu.
„In acest moment, ofertele pot fi publicate automat pe site-ul www.imobiliare.ro si in curand pe www.doingbusiness.ro si www.imopedia.ro. In acest fel, agentia lucreaza intr-un singur sistem si are posibilitatea de a publica aceeasi oferta pe site-uri cu trafic important. De asemenea, exista posibilitatea de a publica ofertele si pe pagina de web a agentiei”, mai spune Marian Stirbescu.
Aplicatia urmareste si activitatile de vanzari, aceasta fiind o alta functionalitate cheie, specifica tuturor softurilor CRM de vanzari. Prin AnytimeSales, directorii de agentii pot gestiona si intelege mult mai bine modul in care se deruleaza activitatile de vanzare precum si contractele finalizate de reprezentantii de vanzari. „Pentru agentii imobiliari, utilizarea CRM-ului inseamna mai putin timp pentru raportari zilnice si saptamanale si mai mult timp petrecut cu clientii”, considera Stirbescu.

Citeste articolul pe: Agora News

Postat de pe data de 13 mai, 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 128 ori.

Publica un raspuns