Kaspersky Lab, unul dintre principalii producatori de solutii de securitate informatica din lume, a ajuns la un acord cu reprezentantii Scuderia Ferrari Marlboro, privind incheierea unui parteneriat extins, dincolo de sezoanele de curse GT2 din 2010 si 2011.

Kaspersky Lab devine sponsor principal al echipei AF Corse din Piacenza, Italia, logo-ul companiei fiind vizibil pe masinile de curse incepand chiar din acest weekend, cu ocazia celei de-a doua runde a circuitului de 1000 Km de la Spa-Francorchamps.

„Reprezinta o onoare pentru noi sa fim partenerii unei echipe atat de faimoase si cu un succes imens pe parcursul intregii istorii a curselor cu masini”, spune Eugene Kaspersky, CEO si Co-Fondator Kaspersky Lab. „Ferrari si Kaspersky Lab impart multe valori, precum cercetarea continua in domeniul de activitate, inovatia tehnologica si pasiunea pentru competitie in business”, incheie Kaspersky.

Kaspersky Lab produce si distribuie unele dintre cele mai populare sisteme de securitate pentru PC, care protejeaza utilizatorul de virusi, spyware, crimeware, hacker-i, phishing si spam. Produsele Kaspersky detin o rata superioara de detectie, avand cel mai rapid timp de raspuns din industria de securitate pentru utilizatori privati, SMB, retele de mari dimensiuni si sisteme de lucru mobile. Tehnologia dezvoltata de Kaspersky este utilizata la nivel mondial in produsele si serviciile furnizorilor de top ai solutiilor de securitate de pe piata IT.

Echipa AF Corse participa la cursele GT2 inca din 2006, cu masini Ferrari F430. Pe parcursul ultimilor ani, echipa lui Amato Ferrari a castigat 21 de curse FIA GT, doua circuite Spa de 24 de ore si patru titluri FIA GT2. Anul 2010 a inceput cu o noua provocare: turneul Le Mans Series, unde echipa AF Corse afiseaza la linia de start trei modele F430 conduse de piloti celebri, precum Fisichella, Alesi, Vilander, Bruni sau Melo.

Citeste articolul pe: SmartNews

Kaspersky Lab a incheiat un parteneriat cu Scuderia Ferrari Marlboro

Kaspersky Lab, unul dintre principalii producatori de solutii de securitate informatica din lume, a ajuns la un acord cu reprezentantii Scuderia Ferrari Marlboro, privind incheierea unui parteneriat extins, dincolo de sezoanele de curse GT2 din 2010 si 2011.

Kaspersky Lab devine sponsor principal al echipei AF Corse din Piacenza, Italia, logo-ul companiei fiind vizibil pe masinile de curse incepand chiar din acest weekend, cu ocazia celei de-a doua runde a circuitului de 1000 Km de la Spa-Francorchamps.

„Reprezinta o onoare pentru noi sa fim partenerii unei echipe atat de faimoase si cu un succes imens pe parcursul intregii istorii a curselor cu masini”, spune Eugene Kaspersky, CEO si Co-Fondator Kaspersky Lab. „Ferrari si Kaspersky Lab impart multe valori, precum cercetarea continua in domeniul de activitate, inovatia tehnologica si pasiunea pentru competitie in business”, incheie Kaspersky.

Kaspersky Lab produce si distribuie unele dintre cele mai populare sisteme de securitate pentru PC, care protejeaza utilizatorul de virusi, spyware, crimeware, hacker-i, phishing si spam. Produsele Kaspersky detin o rata superioara de detectie, avand cel mai rapid timp de raspuns din industria de securitate pentru utilizatori privati, SMB, retele de mari dimensiuni si sisteme de lucru mobile. Tehnologia dezvoltata de Kaspersky este utilizata la nivel mondial in produsele si serviciile furnizorilor de top ai solutiilor de securitate de pe piata IT.

Echipa AF Corse participa la cursele GT2 inca din 2006, cu masini Ferrari F430. Pe parcursul ultimilor ani, echipa lui Amato Ferrari a castigat 21 de curse FIA GT, doua circuite Spa de 24 de ore si patru titluri FIA GT2. Anul 2010 a inceput cu o noua provocare: turneul Le Mans Series, unde echipa AF Corse afiseaza la linia de start trei modele F430 conduse de piloti celebri, precum Fisichella, Alesi, Vilander, Bruni sau Melo.

Citeste articolul pe: SmartNews

Postat de pe data de 12 mai, 2010 in categoria Business, Evenimente, IT, Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 509 ori.

Publica un raspuns