„Un pitic, un geniu mic”, este sloganul site-ului de comert online Magazinul Piticilor, lansat de Ioana Bucin, o antreprenoare in varsta de 32 de ani, care a realizat timp de cativa ani studii de piata in domeniul informaticii si a oferit consultanta de management. Prin aceasta afacere, ea vizeaza ca, intr-un an sau doi, sa-i convinga pe parinti sa nu le mai cumpere copiilor doar papusi Barbie ori masinute, ci si jucarii educative, care sa le stimuleze inteligenta.

Citeste articolul pe: Wall Street

De la studii pe piata IT la vanzari de zeci de mii de euro de jucarii educative

„Un pitic, un geniu mic”, este sloganul site-ului de comert online Magazinul Piticilor, lansat de Ioana Bucin, o antreprenoare in varsta de 32 de ani, care a realizat timp de cativa ani studii de piata in domeniul informaticii si a oferit consultanta de management. Prin aceasta afacere, ea vizeaza ca, intr-un an sau doi, sa-i convinga pe parinti sa nu le mai cumpere copiilor doar papusi Barbie ori masinute, ci si jucarii educative, care sa le stimuleze inteligenta.

Citeste articolul pe: Wall Street

Postat de pe data de 7 iun., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 144 ori.

Publica un raspuns