Compania Amplusnet a lansat versiunea 5.5 a solutiei Cyclope Monitorizare Angajati, cel mai avansat produs dezvoltat pentru clasa business. Datorita dinamicii mediului de business, pentru tot mai multi manageri este dificil sa intretina relatiile de business fara sa isi piarda focusul asupra altor aspecte care tin de dinamica interna a companiei, cum ar fi de exemplu productivitatea muncii sau managementul eficient al proiectelor.
Noile functionalitati permit managerilor, pe langa o mai buna monitorizare a productivitatii si resurselor umane, sa verifice rapoartele de activitate direct din casuta de email, inclusiv un top al productivitatii muncii.
„Dinamismul mediului de afaceri presupune flexibilitate si acces imediat la informatie. Aplicatia este destinata managementului si atunci trebuie sa ne asiguram ca tine mereu pasul cu nevoile managerilor”, a declarat Dan Gurghian, Business Development Manager Amplusnet. „Pentru a pastra utilitatea si actualitatea solutiei, orice functionalitate noua trebuie implementata avand la baza nevoile actuale ale managerilor”.
Pe langa aceasta noutate, versiunea 5.5 vine cu o serie de functionalitati noi in ceea ce priveste managementul proiectelor, cu o mai buna monitorizare la nivel de documente si o ergonomie sporita.

Citeste articolul pe: Agora News

Rapoarte privind activitatea angajatilor, direct pe email

Compania Amplusnet a lansat versiunea 5.5 a solutiei Cyclope Monitorizare Angajati, cel mai avansat produs dezvoltat pentru clasa business. Datorita dinamicii mediului de business, pentru tot mai multi manageri este dificil sa intretina relatiile de business fara sa isi piarda focusul asupra altor aspecte care tin de dinamica interna a companiei, cum ar fi de exemplu productivitatea muncii sau managementul eficient al proiectelor.
Noile functionalitati permit managerilor, pe langa o mai buna monitorizare a productivitatii si resurselor umane, sa verifice rapoartele de activitate direct din casuta de email, inclusiv un top al productivitatii muncii.
„Dinamismul mediului de afaceri presupune flexibilitate si acces imediat la informatie. Aplicatia este destinata managementului si atunci trebuie sa ne asiguram ca tine mereu pasul cu nevoile managerilor”, a declarat Dan Gurghian, Business Development Manager Amplusnet. „Pentru a pastra utilitatea si actualitatea solutiei, orice functionalitate noua trebuie implementata avand la baza nevoile actuale ale managerilor”.
Pe langa aceasta noutate, versiunea 5.5 vine cu o serie de functionalitati noi in ceea ce priveste managementul proiectelor, cu o mai buna monitorizare la nivel de documente si o ergonomie sporita.

Citeste articolul pe: Agora News

Postat de pe data de 18 iun., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 107 ori.

Publica un raspuns