Toshiba Europe GmbH marchează astăzi a 25-a aniversare a primului laptop mass-market, Toshiba T1100. Pentru a sublinia acest reper în istoria tehnicii de calcul, Toshiba îşi respectă promisiunea de a defini viitorul computerelor portabile prin anunţarea a trei noi produse.
Printre acestea se numără cel mai uşor şi subţire laptop complet funcţional din Europa cu un ecran de 13 inci, un alt sistem mobil destinat navigării online, bazat pe platforma Android şi un dispozitiv dual-screen în ediţie limitată, care rulează pe sistemul de operare Windows. Acest anunţ reprezintă un eveniment important pe lista în continuă expansiune a „Premierelor mondiale” Toshiba.
De la lansarea primului laptop mass-market în aprilie 1985, Toshiba T1100, Toshiba a ramas un adevarat pionier în materie de mobile computing.
„Am demonstrat în repetate rânduri ambiţia de lider în tehnologie, miniaturizare şi utilitate. Aceste aspecte nu sunt doar parte integrantă din ADN-ul Toshiba, ci următorul pas în mobile computing. Timp de 25 de ani, inginerii Toshiba şi-au folosit cu succes experienţa pentru crearea în premieră a dispozitivelor mobile gândite pentru a satisface nevoile utilizatorilor: Toshiba a vândut peste 90 de milioane de laptop-uri începând din 1985 şi suntem pe cale să creştem această cifră până la 100 de milioane de laptop-uri vândute în întreaga lume până la sfârşitul anului”, a declarat Alan Thompson, President Toshiba Europe GmbH.
Ce a început în urmă cu 25 de ani cu o singură categorie de dispozitive s-a dezvoltat acum într-o piaţă diversificată. În timp ce laptop-urile de tip clamshell cu ecrane de 15 inci sau mai mari vor rămâne prima opţiune pentru crearea de conţinut, va apărea o cerere tot mai mare pe piaţă pentru dispozitive inovative de dimensiuni mai mici, precum AC100, un companion intelligent, şi Libretto W100 Limited Edition.
„Considerăm că diversificarea este celula de bază în adoptarea unei tehnologii la scară largă. Toshiba alimentează această tendinţă prin noile dispozitive create să acopere nevoi foarte specifice”, a mai spus Alan Thompson.
Toshiba a dezvoltat în ultimii 25 de ani ceea ce considera a fi o „perspectivă holistică” asupra pieţei de tehnică de calcul, atât pentru utilizatorii de business, cât şi pentru utilizatorii finali. Pe măsură ce conţinutul devine din ce în ce mai accesibil în format digital, oamenii sunt tot mai obişnuiţi cu o lume multi-screen, utilizând dispozitive specifice adaptate oricărei situaţii.
În centrul acestei lumi, însă, este laptop-ul. Iar Toshiba Multi Screen Vision este conceput pentru a permite oamenilor să partajeze mai uşor conţinut multimedia între propriile lor dispozitive şi în acelaşi timp cu prietenii, familia, colegii şi în cloud, sincronizând simultan dispozitivele utilizate în viaţa de zi cu zi.
„Toshiba doreşte să profite de oportunitatea aniversarii a 25 de ani de la apariţia primului laptop mass-market pentru a-şi întări angajamentul de aplicare a experienţei tehnologice şi a inovaţiei, pentru a transforma Multi Screen Vision în realitate şi pentru marcarea unei diferenţe semnificative în ceea ce priveşte viaţa digitală a consumatorilor”, a concluzionat Thompson.

Citeste articolul pe: Agora News

Toshiba sărbătoreşte a 25-a aniversare a primului laptop mass-market

Toshiba Europe GmbH marchează astăzi a 25-a aniversare a primului laptop mass-market, Toshiba T1100. Pentru a sublinia acest reper în istoria tehnicii de calcul, Toshiba îşi respectă promisiunea de a defini viitorul computerelor portabile prin anunţarea a trei noi produse.
Printre acestea se numără cel mai uşor şi subţire laptop complet funcţional din Europa cu un ecran de 13 inci, un alt sistem mobil destinat navigării online, bazat pe platforma Android şi un dispozitiv dual-screen în ediţie limitată, care rulează pe sistemul de operare Windows. Acest anunţ reprezintă un eveniment important pe lista în continuă expansiune a „Premierelor mondiale” Toshiba.
De la lansarea primului laptop mass-market în aprilie 1985, Toshiba T1100, Toshiba a ramas un adevarat pionier în materie de mobile computing.
„Am demonstrat în repetate rânduri ambiţia de lider în tehnologie, miniaturizare şi utilitate. Aceste aspecte nu sunt doar parte integrantă din ADN-ul Toshiba, ci următorul pas în mobile computing. Timp de 25 de ani, inginerii Toshiba şi-au folosit cu succes experienţa pentru crearea în premieră a dispozitivelor mobile gândite pentru a satisface nevoile utilizatorilor: Toshiba a vândut peste 90 de milioane de laptop-uri începând din 1985 şi suntem pe cale să creştem această cifră până la 100 de milioane de laptop-uri vândute în întreaga lume până la sfârşitul anului”, a declarat Alan Thompson, President Toshiba Europe GmbH.
Ce a început în urmă cu 25 de ani cu o singură categorie de dispozitive s-a dezvoltat acum într-o piaţă diversificată. În timp ce laptop-urile de tip clamshell cu ecrane de 15 inci sau mai mari vor rămâne prima opţiune pentru crearea de conţinut, va apărea o cerere tot mai mare pe piaţă pentru dispozitive inovative de dimensiuni mai mici, precum AC100, un companion intelligent, şi Libretto W100 Limited Edition.
„Considerăm că diversificarea este celula de bază în adoptarea unei tehnologii la scară largă. Toshiba alimentează această tendinţă prin noile dispozitive create să acopere nevoi foarte specifice”, a mai spus Alan Thompson.
Toshiba a dezvoltat în ultimii 25 de ani ceea ce considera a fi o „perspectivă holistică” asupra pieţei de tehnică de calcul, atât pentru utilizatorii de business, cât şi pentru utilizatorii finali. Pe măsură ce conţinutul devine din ce în ce mai accesibil în format digital, oamenii sunt tot mai obişnuiţi cu o lume multi-screen, utilizând dispozitive specifice adaptate oricărei situaţii.
În centrul acestei lumi, însă, este laptop-ul. Iar Toshiba Multi Screen Vision este conceput pentru a permite oamenilor să partajeze mai uşor conţinut multimedia între propriile lor dispozitive şi în acelaşi timp cu prietenii, familia, colegii şi în cloud, sincronizând simultan dispozitivele utilizate în viaţa de zi cu zi.
„Toshiba doreşte să profite de oportunitatea aniversarii a 25 de ani de la apariţia primului laptop mass-market pentru a-şi întări angajamentul de aplicare a experienţei tehnologice şi a inovaţiei, pentru a transforma Multi Screen Vision în realitate şi pentru marcarea unei diferenţe semnificative în ceea ce priveşte viaţa digitală a consumatorilor”, a concluzionat Thompson.

Citeste articolul pe: Agora News

Postat de pe data de 21 iun., 2010 in categoria Evenimente, IT, Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 149 ori.

Publica un raspuns