Puteti gasi comunicatul pedelistului Alin Tise , presedintele CJ Cluj postat la adresa :

http://www.administratie.ro/articol.php?id=32248

Gasiti in Zi de Zi un articol in care presedinta CJ Mures si consilieri judeteni din diferite partide politice isi exprima o opinie legata de aceasta propunere de preluare ostila. Spun ca este preluare ostila deoarece nu prea s-a gindit ai nostri sefi de la judet, proprietarii regiei autonome unde sef este domnul Runcan de o vesnicie, iar consilierii judeteni prin raspunsurile lor confirma acest lucru.

Cred ca este un lucru bun, chiar foarte bun. Singura problema este daca consiliul judetean si celelalte institutii autorizate sa voteze transformarea aeroportului in societate comerciala vor dori sa faca acest lucru.

Am facut liceul si facultatea in Cluj-Napoca si am multi prieteni prin zona. Am asteptat la Aeroportul din CLuj multi parteneri de afaceri in decursul timpului si am urmarit in ultimii 10 ani cu atentie dezvolatarea acestor doua aeroporturi. Din pacate cel din Mures a pierdut datorita unui management defectuos si unei strategii la fel de defectuoase.

Ar fi foarte bine sa fie preluat de alt management, management care a dovedit ca poate duce la maximum posibil dezvoltarea aeroportului din Cluj Napoca, iar cea mai simpla varianta de extendire in conditiile actuale este preluarea ostila a aeroportului muresean.

Ma intreb: oare cei din PDL Mures au avut vreun rol in aceasta strategie de preluare venita asa peste noapte ?

Oricum, prin aceasta preluare UDMR ar pierde o influenta majora, iar bugetul CJ Mures ar fi degrevat in curind de multe „investitii eficiente” facute de-a lungul anilor.

Cineva imi spunea ca bugetul anual al aeroportului este de 8 milioane lei, iar veniturile de 2 milioane lei, de unde rezulta un „cistig” .

Oare cit o sa fie echivalata investitia facuta in ultimii multi ani ?

Cine va face evaluarea ?

Vor putea si alte firme private si persoane fizice private sa cumpere actiuni din viitorul SA ?

Indiscutabil ca propunerea trimisa de seful CJ Cluj merita salutata si iti da o speranta ca in acest fel vom avea sansa de a zbura de pe aeroportul de la Vidrasau spre mai multe destinatii, iar zona de cargo se va dezvolta mai repede in masura in care acest aeroport ar fi trebuit sa aiba in primul si primul rind investitii in zona de cargo avind in vedere ca are calea ferata, sosea principala si cindva in viitor, in zona va fi intersectia a doua autostrazi.

Aeroportul Vidrasau, preluare ostila ?

Puteti gasi comunicatul pedelistului Alin Tise , presedintele CJ Cluj postat la adresa :

http://www.administratie.ro/articol.php?id=32248

Gasiti in Zi de Zi un articol in care presedinta CJ Mures si consilieri judeteni din diferite partide politice isi exprima o opinie legata de aceasta propunere de preluare ostila. Spun ca este preluare ostila deoarece nu prea s-a gindit ai nostri sefi de la judet, proprietarii regiei autonome unde sef este domnul Runcan de o vesnicie, iar consilierii judeteni prin raspunsurile lor confirma acest lucru.

Cred ca este un lucru bun, chiar foarte bun. Singura problema este daca consiliul judetean si celelalte institutii autorizate sa voteze transformarea aeroportului in societate comerciala vor dori sa faca acest lucru.

Am facut liceul si facultatea in Cluj-Napoca si am multi prieteni prin zona. Am asteptat la Aeroportul din CLuj multi parteneri de afaceri in decursul timpului si am urmarit in ultimii 10 ani cu atentie dezvolatarea acestor doua aeroporturi. Din pacate cel din Mures a pierdut datorita unui management defectuos si unei strategii la fel de defectuoase.

Ar fi foarte bine sa fie preluat de alt management, management care a dovedit ca poate duce la maximum posibil dezvoltarea aeroportului din Cluj Napoca, iar cea mai simpla varianta de extendire in conditiile actuale este preluarea ostila a aeroportului muresean.

Ma intreb: oare cei din PDL Mures au avut vreun rol in aceasta strategie de preluare venita asa peste noapte ?

Oricum, prin aceasta preluare UDMR ar pierde o influenta majora, iar bugetul CJ Mures ar fi degrevat in curind de multe „investitii eficiente” facute de-a lungul anilor.

Cineva imi spunea ca bugetul anual al aeroportului este de 8 milioane lei, iar veniturile de 2 milioane lei, de unde rezulta un „cistig” .

Oare cit o sa fie echivalata investitia facuta in ultimii multi ani ?

Cine va face evaluarea ?

Vor putea si alte firme private si persoane fizice private sa cumpere actiuni din viitorul SA ?

Indiscutabil ca propunerea trimisa de seful CJ Cluj merita salutata si iti da o speranta ca in acest fel vom avea sansa de a zbura de pe aeroportul de la Vidrasau spre mai multe destinatii, iar zona de cargo se va dezvolta mai repede in masura in care acest aeroport ar fi trebuit sa aiba in primul si primul rind investitii in zona de cargo avind in vedere ca are calea ferata, sosea principala si cindva in viitor, in zona va fi intersectia a doua autostrazi.

Postat de pe data de 14 iul., 2010 in categoria Business, Civism. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 355 ori.

Publica un raspuns