GENESYS Systems, furnizor de aplicatii software de business, a obtinut recent competenta Customer Relationship Management pentru solutia Microsoft Dynamics CRM. GENESYS Systems este partener Microsoft GOLD, cel mai inalt nivel de certificare acordat partenerilor Microsoft.

Avand in vedere noua politica de parteneriat a companiei Microsoft, prin care se solicita noi certificari si competente, GENESYS Systems a continuat procesul de instruire a echipei sale, in paralel cu atragerea de noi clienti si referinte, obtinand astfel competenta Customer Relationship Management, urmand ca in curand sa isi imbogateasca portofoliul cu alte competente si certificari menite sa sporeasca valoarea companiei pe piata IT&C din Romania.

„Competenta Microsoft Customer Relationship Management ne permite sa implementam solutii de tip CRM cu care acoperim toate cerintele de business specifice ale companiilor din Romania.

GENESYS Systems are o echipa puternica de consultanta si implementare, formata din persoane specializate in analiza, implementarea si mentenanta solutiilor de management a relatiilor cu clientii bazate pe platforma Microsoft Dynamics CRM. Proiectele de implementare Microsoft Dynamics CRM, finalizate cu succes de GENESYS Systems in diverse verticale si industrii, ne permit sa abordam cu profesionalism orice proiect de tip CRM, atat in zona organizatiilor mici sau medii, cat si in sfera enterprise. Asistam la o crestere spectaculoasa a cererii de proiecte de tip CRM, semn ca organizatiile au inteles ca in vremuri de recesiune economica loializarea clientilor existenti concomitent cu atragerea de noi clienti reprezinta nu numai cheia supravietuirii, dar si a dezvoltarii sustinute pe termen lung”, a declarat Andreea Marasescu, Director Executiv Business Unit Aplicatii Software GENESYS Systems.

Pentru a detine competenta Customer Relationship Management, GENESYS Systems a obtinut certificari importante si a implementat proiecte in companii din diverse verticale de activitate (Servicii, Distributie, IT&C).

„Microsoft Dynamics CRM poate adresa activitati specifice fiecarei industrii si este disponibil printr-o gama larga de sisteme de licentiere si moduri de instalare. Fiind unul dintre primii parteneri care a abordat livrarea de CRM in regim de serviciu gazduit (Software as a Service), precum si focusul acordat dezvoltarii solutiilor complexe, avem convingerea ca GENESYS Systems va exploata resursele valoroase in activitatea viitoare”, a declarat Ioana Pana, Microsoft Business Solution Lead Microsoft Romania.

„Ne bucura faptul ca GENESYS Systems a obtinut competenta Customer Relationship Management. Prin acordarea acestei competente, Microsoft recunoaste capacitatea echipei GENESYS Systems de a implementa proiecte complexe si de calitate bazate pe Microsoft Dynamics CRM, care ajuta companiile din Romania sa isi eficientizeze intr-un timp foarte scurt procesele de vanzari, marketing si relatii cu clientii”,  a declarat Dan Vasile, Marketing Manager Microsoft Romania.

Peste 12% din cei 7,4 milioane de utilizatori de Internet din Romania acceseaza website-uri de sanatate. In conditiile in care sub 1% din farmaciile din Romania detin un site propriu si doar 0,2% au portal de comenzi online, Pluriva, unul dintre liderii industriei software de sanatate, lanseaza…

In luna iunie 2010, Ministerul Comunicatiilor si Societatii Informationale (MCSI), prin Centrul National de Management pentru Societatea Informationala (CNMSI), a transferat infrastructura TIC a Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor (http://www.anpc.gov.ro) pe platforma tehnica de…

BOROMIR controleaza 10% din activitatea de morarit din Romania, detinand patru mori cu o capacitate totala de 1.300 t/zi, in orasele Rm. Valcea, Sibiu, Buzau si Deva.

Microsoft Corp. a anuntat recunoasterea dobandita de solutia Microsoft Dynamics CRM din partea Forrester Research Inc., lider pe piata de cercetare, ca solutie lider in rapoartele Forrester Wave: CRM Suites for Midsized, Q2 2010 si Forrester Wave: CRM Suite for Large Organization, Q2 2010….

TotalSoft, producatorul regional de software, parte a grupului Global Finanace, anunta includerea Social Networking Accelerator in solutiile sale bazate pe Microsoft Dynamics CRM pentru urmarirea eficientei networking-ului on-line in activitatea de vanzare. Abordarea Sales 2.0 aplicata pe…

Citeste articolul pe: Computer World

GENESYS Systems a obtinut competenta Microsoft Customer Relationship Management

GENESYS Systems, furnizor de aplicatii software de business, a obtinut recent competenta Customer Relationship Management pentru solutia Microsoft Dynamics CRM. GENESYS Systems este partener Microsoft GOLD, cel mai inalt nivel de certificare acordat partenerilor Microsoft.

Avand in vedere noua politica de parteneriat a companiei Microsoft, prin care se solicita noi certificari si competente, GENESYS Systems a continuat procesul de instruire a echipei sale, in paralel cu atragerea de noi clienti si referinte, obtinand astfel competenta Customer Relationship Management, urmand ca in curand sa isi imbogateasca portofoliul cu alte competente si certificari menite sa sporeasca valoarea companiei pe piata IT&C din Romania.

„Competenta Microsoft Customer Relationship Management ne permite sa implementam solutii de tip CRM cu care acoperim toate cerintele de business specifice ale companiilor din Romania.

GENESYS Systems are o echipa puternica de consultanta si implementare, formata din persoane specializate in analiza, implementarea si mentenanta solutiilor de management a relatiilor cu clientii bazate pe platforma Microsoft Dynamics CRM. Proiectele de implementare Microsoft Dynamics CRM, finalizate cu succes de GENESYS Systems in diverse verticale si industrii, ne permit sa abordam cu profesionalism orice proiect de tip CRM, atat in zona organizatiilor mici sau medii, cat si in sfera enterprise. Asistam la o crestere spectaculoasa a cererii de proiecte de tip CRM, semn ca organizatiile au inteles ca in vremuri de recesiune economica loializarea clientilor existenti concomitent cu atragerea de noi clienti reprezinta nu numai cheia supravietuirii, dar si a dezvoltarii sustinute pe termen lung”, a declarat Andreea Marasescu, Director Executiv Business Unit Aplicatii Software GENESYS Systems.

Pentru a detine competenta Customer Relationship Management, GENESYS Systems a obtinut certificari importante si a implementat proiecte in companii din diverse verticale de activitate (Servicii, Distributie, IT&C).

„Microsoft Dynamics CRM poate adresa activitati specifice fiecarei industrii si este disponibil printr-o gama larga de sisteme de licentiere si moduri de instalare. Fiind unul dintre primii parteneri care a abordat livrarea de CRM in regim de serviciu gazduit (Software as a Service), precum si focusul acordat dezvoltarii solutiilor complexe, avem convingerea ca GENESYS Systems va exploata resursele valoroase in activitatea viitoare”, a declarat Ioana Pana, Microsoft Business Solution Lead Microsoft Romania.

„Ne bucura faptul ca GENESYS Systems a obtinut competenta Customer Relationship Management. Prin acordarea acestei competente, Microsoft recunoaste capacitatea echipei GENESYS Systems de a implementa proiecte complexe si de calitate bazate pe Microsoft Dynamics CRM, care ajuta companiile din Romania sa isi eficientizeze intr-un timp foarte scurt procesele de vanzari, marketing si relatii cu clientii”,  a declarat Dan Vasile, Marketing Manager Microsoft Romania.

Peste 12% din cei 7,4 milioane de utilizatori de Internet din Romania acceseaza website-uri de sanatate. In conditiile in care sub 1% din farmaciile din Romania detin un site propriu si doar 0,2% au portal de comenzi online, Pluriva, unul dintre liderii industriei software de sanatate, lanseaza…

In luna iunie 2010, Ministerul Comunicatiilor si Societatii Informationale (MCSI), prin Centrul National de Management pentru Societatea Informationala (CNMSI), a transferat infrastructura TIC a Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor (http://www.anpc.gov.ro) pe platforma tehnica de…

BOROMIR controleaza 10% din activitatea de morarit din Romania, detinand patru mori cu o capacitate totala de 1.300 t/zi, in orasele Rm. Valcea, Sibiu, Buzau si Deva.

Microsoft Corp. a anuntat recunoasterea dobandita de solutia Microsoft Dynamics CRM din partea Forrester Research Inc., lider pe piata de cercetare, ca solutie lider in rapoartele Forrester Wave: CRM Suites for Midsized, Q2 2010 si Forrester Wave: CRM Suite for Large Organization, Q2 2010….

TotalSoft, producatorul regional de software, parte a grupului Global Finanace, anunta includerea Social Networking Accelerator in solutiile sale bazate pe Microsoft Dynamics CRM pentru urmarirea eficientei networking-ului on-line in activitatea de vanzare. Abordarea Sales 2.0 aplicata pe…

Citeste articolul pe: Computer World

Postat de pe data de 22 iul., 2010 in categoria Evenimente, Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 279 ori.

Publica un raspuns