Banca asiatica DBS a dezvaluit o intrerupere a serviciilor sale pentru o perioada de sapte ore din cauza unei greseli facuta de un angajat IBM in timp ce efectua o activitate de rutina pe un sistem de rulare.
Problema a aparut la inceputul acestei luni, iar saptamana aceasta directorul executiv al DSB, Piyush Gupta, a devaluit motivul intreruperii.
Aceasta a aparut in timpul unei activitati de rutina de reparare a unei componente din subsistemul disk storage conectat la mainframe-ul bancii. Aceasta componenta emitea mesaje de alerta, indicand ca ar putea exista o problema de intermitenta.
Din pacate, in timp ce IBM efectua aceasta inlocuire de rutina sub ghidarea echipei sale din zona Asia Pacifica, o eroare procedurala a determinat o functionare defectuoasa pe multiple layere ale sistemelor, ceea ce a condus la aceasta pana. Gupta a spus ca acest lucru s-a intamplat din cauza procedurii depasite utilizate.
IBM a declarat: „Tool-urile de monitorizare software ale IBM au detectat o instabilitate intr-o legatura de comunicatii din interiorul sistemului de stocare, in timp ce sistemul a fost complet functional. IBM a efectuat un proces de recuperare pentru a rezolva instabilitatea. Din pacate, neaplicarea procedurii corecte a cauzat intreruperea serviciului.”
Citeste articolul pe: SmartNews
Banca asiatica DBS a dezvaluit o intrerupere a serviciilor sale pentru o perioada de sapte ore din cauza unei greseli facuta de un angajat IBM in timp ce efectua o activitate de rutina pe un sistem de rulare.
Problema a aparut la inceputul acestei luni, iar saptamana aceasta directorul executiv al DSB, Piyush Gupta, a devaluit motivul intreruperii.
Aceasta a aparut in timpul unei activitati de rutina de reparare a unei componente din subsistemul disk storage conectat la mainframe-ul bancii. Aceasta componenta emitea mesaje de alerta, indicand ca ar putea exista o problema de intermitenta.
Din pacate, in timp ce IBM efectua aceasta inlocuire de rutina sub ghidarea echipei sale din zona Asia Pacifica, o eroare procedurala a determinat o functionare defectuoasa pe multiple layere ale sistemelor, ceea ce a condus la aceasta pana. Gupta a spus ca acest lucru s-a intamplat din cauza procedurii depasite utilizate.
IBM a declarat: „Tool-urile de monitorizare software ale IBM au detectat o instabilitate intr-o legatura de comunicatii din interiorul sistemului de stocare, in timp ce sistemul a fost complet functional. IBM a efectuat un proces de recuperare pentru a rezolva instabilitatea. Din pacate, neaplicarea procedurii corecte a cauzat intreruperea serviciului.”