Urmand strategia globala de business, Samsung Electronics Romania adopta o noua structura operationala si devine subsidiara. In acest sens, din luna iulie 2010, Samsung Electronics a inceput distributia directa a produselor sale pe piata romaneasca.
Lansarea noii structuri operationale de business urmeaza strategia globala Samsung Electronics Co, Ltd., care include tari ca Romania si Bulgaria.
In Romania, compania are 80 de angajati.
Samsung Electronics Romania vrea sa introduca pe piata locala cele mai recente trend-uri si cele mai avansate produse si servicii. In cazul categoriei CTV, Samsung a fost prima companie la nivel mondial care a lansat televizoarele 3D HDTV – o tehnologie care a fost bine primita de publicul din Romania si care a reusit sa depaseasca asteptarile acestuia.
„In ceea ce priveste telefoanele mobile, ne propunem sa ajungem pe primul loc in segmentul smartphones. Consideram ca modelul Galaxy S, bazat pe tehnologia Android, cu display super Amoled si cu posibilitate de inregistrare, stocarea si vizualizarea de fisiere video in format HD, va avea un succes remarcabil”, a declarat JungLak Jung, presedinte Samsung Electronics Romania.
„De asemenea, la nivelul pietei de telefoane mobile, target-ul nostru este de a comercializa peste 1 milion de unitati anual, fiind sustinuti si de evolutia continua a segmentului touch”, a precizat JungLak Jung.
Avand in vedere potentialul ridicat al categoriei de produse electrocasnice, Samsung a introdus pe piata o gama variata de modele premium, dar in acelasi timp se adreseaza in continuare si segmentului mainstream din Romania.
Conform companiei, Samsung va continua sa isi extinda gama de camere video hibride prin lansarea unui nou model. In plus, Samsung va lansa in cea de-a doua jumatate a anului 6 noi modele de camere foto compacte – dintre care, doua cu ecran dual view.
Samsung si-a propus sa atinga o cota de piata de 30% pe segmentul monitoarelor, 60% pe cel al monitoarelor cu format mare (LFD – Large Format Display), 20% pe segmentul ramelor foto digitale si 40% in categoria imprimantelor – pe segmentul laser A4.
Samsung Electronics Co., a avut vanzari consolidate de 116,8 miliarde de dolari in anul 2009. Compania are aproximativ 188.000 de angajati in 185 de birouri din 65 de tari, fiind alcatuita din opt divizii principale de afaceri – Visual Display, Mobile Communications, Telecommunication Systems, Digital Appliances, IT Solutions, Digital Imaging, Semiconductor si LCD.

Citeste articolul pe: Daily Business

Samsung Electronics Romania a devenit subsidiara la 1 iulie

Urmand strategia globala de business, Samsung Electronics Romania adopta o noua structura operationala si devine subsidiara. In acest sens, din luna iulie 2010, Samsung Electronics a inceput distributia directa a produselor sale pe piata romaneasca.
Lansarea noii structuri operationale de business urmeaza strategia globala Samsung Electronics Co, Ltd., care include tari ca Romania si Bulgaria.
In Romania, compania are 80 de angajati.
Samsung Electronics Romania vrea sa introduca pe piata locala cele mai recente trend-uri si cele mai avansate produse si servicii. In cazul categoriei CTV, Samsung a fost prima companie la nivel mondial care a lansat televizoarele 3D HDTV – o tehnologie care a fost bine primita de publicul din Romania si care a reusit sa depaseasca asteptarile acestuia.
„In ceea ce priveste telefoanele mobile, ne propunem sa ajungem pe primul loc in segmentul smartphones. Consideram ca modelul Galaxy S, bazat pe tehnologia Android, cu display super Amoled si cu posibilitate de inregistrare, stocarea si vizualizarea de fisiere video in format HD, va avea un succes remarcabil”, a declarat JungLak Jung, presedinte Samsung Electronics Romania.
„De asemenea, la nivelul pietei de telefoane mobile, target-ul nostru este de a comercializa peste 1 milion de unitati anual, fiind sustinuti si de evolutia continua a segmentului touch”, a precizat JungLak Jung.
Avand in vedere potentialul ridicat al categoriei de produse electrocasnice, Samsung a introdus pe piata o gama variata de modele premium, dar in acelasi timp se adreseaza in continuare si segmentului mainstream din Romania.
Conform companiei, Samsung va continua sa isi extinda gama de camere video hibride prin lansarea unui nou model. In plus, Samsung va lansa in cea de-a doua jumatate a anului 6 noi modele de camere foto compacte – dintre care, doua cu ecran dual view.
Samsung si-a propus sa atinga o cota de piata de 30% pe segmentul monitoarelor, 60% pe cel al monitoarelor cu format mare (LFD – Large Format Display), 20% pe segmentul ramelor foto digitale si 40% in categoria imprimantelor – pe segmentul laser A4.
Samsung Electronics Co., a avut vanzari consolidate de 116,8 miliarde de dolari in anul 2009. Compania are aproximativ 188.000 de angajati in 185 de birouri din 65 de tari, fiind alcatuita din opt divizii principale de afaceri – Visual Display, Mobile Communications, Telecommunication Systems, Digital Appliances, IT Solutions, Digital Imaging, Semiconductor si LCD.

Citeste articolul pe: Daily Business

Postat de pe data de 16 iul., 2010 in categoria Business, Evenimente, Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 114 ori.

Publica un raspuns