4PSA, producatorul suitei software VoipNow destinata Comunicatiilor Unificate prin intermediul infrastructurilor cloud, a anuntat disponibilitatea versiunii 2.5. Peste 30 de functii noi importante vor ajuta furnizorii sa ofere servicii optime prin intermediul infrastructurii cloud, sa automatizeze operatiunile companiei si sa-si extinda eficient activitatea.

 „Am imbunatatit in mod semnificativ functionalitatea, integrarea in cloud, accesibilitatea si performantele sistemului VoipNow 2.5, simplificand astfel viata furnizorilor. Noile facilitati le vor permite acestora sa atraga si mai multi clienti, deoarece integrarea si simplificarea procesului de adoptie sunt importante pentru mediul de afaceri”, a declarat Bogdan Carstoiu, director general al 4PSA.

Serviciul CallAPI, disponibil incepand cu noua versiune, faciliteaza integrarea cu alte aplicatii software, acestea putand astfel sa acceseze functii de telefonie.

CallAPI este un serviciu cloud web care permite initierea, preluarea, punerea in asteptare, parcarea si continuarea apelurilor, initierea conferintelor telefonice, inregistrarea convorbirilor si multe alte functii. Totodata, dezvoltatorii vor putea folosi serviciul pentru a controla in timp real din cadrul altor aplicatii software meniurile vocale interactive (IVR) care ruleaza pe VoipNow. Utilizatorii finali pot folosi CallAPI pentru a conecta sistemul de telefonie cu solutiile de business precum CRM-urile, comertul electronic, suportul pentru clienti etc. CallAPI suporta autentificarea de tip OAuth pentru conectarea securizata a aplicatiilor externe la VoipNow.

O alta facilitate majora introdusa in versiunea 2.5, autentificarea OpenID, le permite utilizatorilor sa lege contul lor VoipNow cu un serviciu OpenID, cum ar fi cel oferit de catre Google, Yahoo, WordPress, Livejournal etc. Astfel, clientii se pot autentifica in sistem pe baza unui set unic de credentiale. Furnizorii de servicii pot implementa standardul OpenID in cadrul propriilor infrastructuri, simplificand accesul clientilor la servicii. VoipNow 2.5 beneficiaza de o arie noua de statistici pentru apeluri, care raporteaza informatiile despre parametrii importanti ai sistemului de telefonie, precum ASR, ACD, cauzele esuarii apelurilor etc. Aceasta ajuta la depanare si ofera rapid o perspectiva asupra activitatii sistemului.

Teleconferintele au devenit si ele mai accesibile utilizatorilor finali, iar modulul de call-center beneficiaza de avantajele oferite de administrarea in browser. O alta imbunatatire a acestui modul o reprezinta posibilitatea de a pastra avantajele oferite de VoIP si pentru agentii care folosesc terminalele telefonice traditionale, din retelele publice de telefonie.

„Automatizarea este o directie strategica pentru 4PSA deoarece permite furnizorilor de servicii sa isi diversifice oferta si sa raspunda solicitarilor clientilor cat mai eficient. Am imbunatatit si acest aspect prin facilitatile care fac posibila crearea, comercializarea si autoconfigurarea serviciilor complexe. In plus am adaugat suport pentru add-on-uri la servicii si posibilitatea alimentarii conturilor prepaid din browser. Portalul adresat clientilor finali a fost perfectionat, acestia avand mai mult control asupra serviciilor oferite de furnizor”, a adaugat domnul Carstoiu.

Clientii existenti isi pot actualiza gratuit sistemul VoipNow intr-un proces care dureaza cateva minute. Noua versiune este disponibila si sub forma de imagine ISO si template pentru sistemele virtualizate VMware, Parallels Virtuozzo si Amazon Cloud.

VoipNow este o suita software care simplifica implementarea serviciilor de Comunicatii Unificate intr-o infrastructura de tip cloud. Gama cuprinde aplicatiile Professional, Automation si Core, trei componente independente cu ajutorul carora furnizorii de servicii pot implementa si comercializa un portofoliu larg de servicii de comunicatii IP.

Intel Corporation a anuntat un progres important ce implica utilizarea fotonilor pentru transmisiile de date in interiorul computerelor si in mediul extern, inlocuind astfel electronii folositi pana acum. Compania a dezvoltat prototipul primei conexiuni optice bazata pe siliciu, ce incorporeaza…

GTS Central Europe (GTS), operator telecom lider pe piata centrala si est-europeana (CEE), anunta lansarea unui portofoliu de servicii Ethernet implementat pe infrastructura proprie. Totodata, au mai fost prezentate detalii ale noilor servicii, impreuna cu planurile de dezvoltare. Obiectivul…

Partenerii Microsoft sunt pregatiti sa adauge valoare serviciilor BPOS. Microsoft lanseaza Business Productivity Online Suite (BPOS), un set de solutii de mesagerie si colaborare menit sa eficientizeze comunicarea companiilor, oferind acces la tehnologie de prima clasa fara a fi dependent de o…

La Universitatea Bucuresti, in cadrul Facultatii de Litere, a avut loc o sesiune de dezbateri pe tema Informatia digitala si serviciile electronice pentru cetatean, eveniment coordonat de Centrul de cercetari pentru informatie digitala DIGINFO.

Proiectul de implementare a Platformei de e-learning la Universitatea de Medicina si Farmacie GR.T. POPA Iasi anuntat astazi, 8 aprilie a.c., este executat de catre Maguay, in calitate de integrator, pe o tehnologie furnizata de Microsoft, centrata pe solutia din cadrul pachetului Microsoft…

Citeste articolul pe: Computer World

4PSA ridica standardele Comunicatiilor de tip Cloud prin lansarea celei mai noi versiuni VoipNow 2.5

4PSA, producatorul suitei software VoipNow destinata Comunicatiilor Unificate prin intermediul infrastructurilor cloud, a anuntat disponibilitatea versiunii 2.5. Peste 30 de functii noi importante vor ajuta furnizorii sa ofere servicii optime prin intermediul infrastructurii cloud, sa automatizeze operatiunile companiei si sa-si extinda eficient activitatea.

 „Am imbunatatit in mod semnificativ functionalitatea, integrarea in cloud, accesibilitatea si performantele sistemului VoipNow 2.5, simplificand astfel viata furnizorilor. Noile facilitati le vor permite acestora sa atraga si mai multi clienti, deoarece integrarea si simplificarea procesului de adoptie sunt importante pentru mediul de afaceri”, a declarat Bogdan Carstoiu, director general al 4PSA.

Serviciul CallAPI, disponibil incepand cu noua versiune, faciliteaza integrarea cu alte aplicatii software, acestea putand astfel sa acceseze functii de telefonie.

CallAPI este un serviciu cloud web care permite initierea, preluarea, punerea in asteptare, parcarea si continuarea apelurilor, initierea conferintelor telefonice, inregistrarea convorbirilor si multe alte functii. Totodata, dezvoltatorii vor putea folosi serviciul pentru a controla in timp real din cadrul altor aplicatii software meniurile vocale interactive (IVR) care ruleaza pe VoipNow. Utilizatorii finali pot folosi CallAPI pentru a conecta sistemul de telefonie cu solutiile de business precum CRM-urile, comertul electronic, suportul pentru clienti etc. CallAPI suporta autentificarea de tip OAuth pentru conectarea securizata a aplicatiilor externe la VoipNow.

O alta facilitate majora introdusa in versiunea 2.5, autentificarea OpenID, le permite utilizatorilor sa lege contul lor VoipNow cu un serviciu OpenID, cum ar fi cel oferit de catre Google, Yahoo, WordPress, Livejournal etc. Astfel, clientii se pot autentifica in sistem pe baza unui set unic de credentiale. Furnizorii de servicii pot implementa standardul OpenID in cadrul propriilor infrastructuri, simplificand accesul clientilor la servicii. VoipNow 2.5 beneficiaza de o arie noua de statistici pentru apeluri, care raporteaza informatiile despre parametrii importanti ai sistemului de telefonie, precum ASR, ACD, cauzele esuarii apelurilor etc. Aceasta ajuta la depanare si ofera rapid o perspectiva asupra activitatii sistemului.

Teleconferintele au devenit si ele mai accesibile utilizatorilor finali, iar modulul de call-center beneficiaza de avantajele oferite de administrarea in browser. O alta imbunatatire a acestui modul o reprezinta posibilitatea de a pastra avantajele oferite de VoIP si pentru agentii care folosesc terminalele telefonice traditionale, din retelele publice de telefonie.

„Automatizarea este o directie strategica pentru 4PSA deoarece permite furnizorilor de servicii sa isi diversifice oferta si sa raspunda solicitarilor clientilor cat mai eficient. Am imbunatatit si acest aspect prin facilitatile care fac posibila crearea, comercializarea si autoconfigurarea serviciilor complexe. In plus am adaugat suport pentru add-on-uri la servicii si posibilitatea alimentarii conturilor prepaid din browser. Portalul adresat clientilor finali a fost perfectionat, acestia avand mai mult control asupra serviciilor oferite de furnizor”, a adaugat domnul Carstoiu.

Clientii existenti isi pot actualiza gratuit sistemul VoipNow intr-un proces care dureaza cateva minute. Noua versiune este disponibila si sub forma de imagine ISO si template pentru sistemele virtualizate VMware, Parallels Virtuozzo si Amazon Cloud.

VoipNow este o suita software care simplifica implementarea serviciilor de Comunicatii Unificate intr-o infrastructura de tip cloud. Gama cuprinde aplicatiile Professional, Automation si Core, trei componente independente cu ajutorul carora furnizorii de servicii pot implementa si comercializa un portofoliu larg de servicii de comunicatii IP.

Intel Corporation a anuntat un progres important ce implica utilizarea fotonilor pentru transmisiile de date in interiorul computerelor si in mediul extern, inlocuind astfel electronii folositi pana acum. Compania a dezvoltat prototipul primei conexiuni optice bazata pe siliciu, ce incorporeaza…

GTS Central Europe (GTS), operator telecom lider pe piata centrala si est-europeana (CEE), anunta lansarea unui portofoliu de servicii Ethernet implementat pe infrastructura proprie. Totodata, au mai fost prezentate detalii ale noilor servicii, impreuna cu planurile de dezvoltare. Obiectivul…

Partenerii Microsoft sunt pregatiti sa adauge valoare serviciilor BPOS. Microsoft lanseaza Business Productivity Online Suite (BPOS), un set de solutii de mesagerie si colaborare menit sa eficientizeze comunicarea companiilor, oferind acces la tehnologie de prima clasa fara a fi dependent de o…

La Universitatea Bucuresti, in cadrul Facultatii de Litere, a avut loc o sesiune de dezbateri pe tema Informatia digitala si serviciile electronice pentru cetatean, eveniment coordonat de Centrul de cercetari pentru informatie digitala DIGINFO.

Proiectul de implementare a Platformei de e-learning la Universitatea de Medicina si Farmacie GR.T. POPA Iasi anuntat astazi, 8 aprilie a.c., este executat de catre Maguay, in calitate de integrator, pe o tehnologie furnizata de Microsoft, centrata pe solutia din cadrul pachetului Microsoft…

Citeste articolul pe: Computer World

Postat de pe data de 4 aug., 2010 in categoria IT, Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 617 ori.

Publica un raspuns