Initiative semnează Joy is BMW, campanie care a fost exportată şi difuzată simultan în alte 9 ţări europene. Derulată pe parcursul a două luni (mai-iulie 2010), campania comunică experienţa de a conduce un BMW dotat cu tehnologia Efficient Dynamics printr-o serie de proiecte media creative şi interactive la TV, în presă şi online.
În afara strategiei de media, Initiative a coordonat şi dezvoltarea unui serial compus din 4 video-spoturi cu durata de 2 minute fiecare, difuzate simultan pe National Geographic în România şi în alte 9 ţări europene: Malta, Grecia, Serbia, Croaţia, Slovenia, Albania, Macedonia, Bosnia şi Bulgaria.
Difuzarea serialului a fost precedată de un teaser cu durata de 15 secunde care a făcut şi obiectul primului proiect de augmented reality dezvoltat în parteneriat cu o publicaţie autohtonă. Astfel, revista Top Gear din luna iulie a inclus o matrice specială care, prin „conectare” la calculator, permitea vizionarea spotului BMW. „Ceea ce ne-am dorit să comunicăm prin această campanie este bucuria – chintesenţa relaţiei dintre un BMW şi cel care îl conduce. Tocmai de aceea, proiectul este o experienţă senzorială în sine. Am gândit această campanie ca pe un spectacol, am evitat formatele consacrate şi ne-am provocat publicul la aventură!”, a declarat Anca Ionescu – Account Manager BMW.
Platforma Joy is BMW este o continuare a campaniei de imagine lansate de Initiative anul trecut şi unul dintre cele mai îndrăzneţe proiecte BMW ale acestui an, beneficiind de un buget de 25% din totalul alocat comunicării pentru 2010.

Citeste articolul pe: Curierul National

Compania Initiative, Joy is BMW, exportată în 9 ţări europene

Initiative semnează Joy is BMW, campanie care a fost exportată şi difuzată simultan în alte 9 ţări europene. Derulată pe parcursul a două luni (mai-iulie 2010), campania comunică experienţa de a conduce un BMW dotat cu tehnologia Efficient Dynamics printr-o serie de proiecte media creative şi interactive la TV, în presă şi online.
În afara strategiei de media, Initiative a coordonat şi dezvoltarea unui serial compus din 4 video-spoturi cu durata de 2 minute fiecare, difuzate simultan pe National Geographic în România şi în alte 9 ţări europene: Malta, Grecia, Serbia, Croaţia, Slovenia, Albania, Macedonia, Bosnia şi Bulgaria.
Difuzarea serialului a fost precedată de un teaser cu durata de 15 secunde care a făcut şi obiectul primului proiect de augmented reality dezvoltat în parteneriat cu o publicaţie autohtonă. Astfel, revista Top Gear din luna iulie a inclus o matrice specială care, prin „conectare” la calculator, permitea vizionarea spotului BMW. „Ceea ce ne-am dorit să comunicăm prin această campanie este bucuria – chintesenţa relaţiei dintre un BMW şi cel care îl conduce. Tocmai de aceea, proiectul este o experienţă senzorială în sine. Am gândit această campanie ca pe un spectacol, am evitat formatele consacrate şi ne-am provocat publicul la aventură!”, a declarat Anca Ionescu – Account Manager BMW.
Platforma Joy is BMW este o continuare a campaniei de imagine lansate de Initiative anul trecut şi unul dintre cele mai îndrăzneţe proiecte BMW ale acestui an, beneficiind de un buget de 25% din totalul alocat comunicării pentru 2010.

Citeste articolul pe: Curierul National

Postat de pe data de 16 aug., 2010 in categoria Business. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 109 ori.

Publica un raspuns