Romtelecom a ales produsele companiei Avocent pentru a creşte controlul asupra serverelor din cele trei centre de date deţinute şi pentru a extinde portofoliul de servicii de acces la distanţă către clienţii săi. În plus, datorită noilor soluţii IT, Romtelecom a obţinut o reducere cu 20-30% a timpului de intervenţie în centrul de date datorită software-ului Avocent DSView 3 management.
Echipa IT a Romtelecom a ales următoarele soluţii pentru a face faţă provocărilor: Avocent DSView 3 management software – ce coordonează managementul tuturor ehipamentelor Avocent; servere ACS avansate tip consolă şi DSView software Power Manager plug-in.
Romtelecom a decis, de asemenea, implementarea soluţiei MergePoint Infrastructure Explorer Avocent, o soluţie ce permite managementul activelor dintr-un centru de date precum şi monitorizarea şi administrarea unor resurse eterogene.
Administratorii Romtelecom au dezvoltat un proiect pilot la nivelul unei camere de date şi în urma analizei rezultatelor obţinute au ales extinderea utilizarii MergePoint Infrastructure Explorer la nivelul celor trei centre de date.
„Am folosit produse Avocent pentru realizarea unui sistem de acces şi control de la distanţă al serverelor încă de la înfiinţarea centrului de date. Ulterior ne-am propus optimizarea acestui sistem pentru utilizare internă, dar şi ca oportunitate pentru extinderea ofertei comerciale cu un serviciu cu valoare adăugată mare pentru clienţii companiei”, afirmă Cătălin Dumitrescu, Cyber Host Data Center Manager.
După o primă etapă în care tehnologiile Avocent şi-au demonstrat utilitatea, fiabilitatea şi eficienţa la nivel intern, Romtelecom a trecut la etapa a doua de implementare prin extinderea acestor soluţii către clienţi.
„Soluţiile de management de la Avocent ne-au permis să oferim clienţilor care aveau servere închiriate sau colocate în centrul de date Romtelecom şi posibilitatea accesului de la distanţă la aceste resurse. Într-o primă etapă, Romtelecom a oferit KVM over IP ca produs comercial, iar pe baza Avocent DSView, clienţii au control total asupra echipamentelor”, spune Dumitrescu.
Acum, Romtelecom Cyber Host oferă clienţilor săi un noi serviciu KVM over IP, care constă în posibilitatea de accesare a consolei serverelor de la distanţă. Accesul se face utilizând orice tip de conexiune Internet.

Citeste articolul pe: Agora News

Romtelecom a implementat soluţii Avocent

Romtelecom a ales produsele companiei Avocent pentru a creşte controlul asupra serverelor din cele trei centre de date deţinute şi pentru a extinde portofoliul de servicii de acces la distanţă către clienţii săi. În plus, datorită noilor soluţii IT, Romtelecom a obţinut o reducere cu 20-30% a timpului de intervenţie în centrul de date datorită software-ului Avocent DSView 3 management.
Echipa IT a Romtelecom a ales următoarele soluţii pentru a face faţă provocărilor: Avocent DSView 3 management software – ce coordonează managementul tuturor ehipamentelor Avocent; servere ACS avansate tip consolă şi DSView software Power Manager plug-in.
Romtelecom a decis, de asemenea, implementarea soluţiei MergePoint Infrastructure Explorer Avocent, o soluţie ce permite managementul activelor dintr-un centru de date precum şi monitorizarea şi administrarea unor resurse eterogene.
Administratorii Romtelecom au dezvoltat un proiect pilot la nivelul unei camere de date şi în urma analizei rezultatelor obţinute au ales extinderea utilizarii MergePoint Infrastructure Explorer la nivelul celor trei centre de date.
„Am folosit produse Avocent pentru realizarea unui sistem de acces şi control de la distanţă al serverelor încă de la înfiinţarea centrului de date. Ulterior ne-am propus optimizarea acestui sistem pentru utilizare internă, dar şi ca oportunitate pentru extinderea ofertei comerciale cu un serviciu cu valoare adăugată mare pentru clienţii companiei”, afirmă Cătălin Dumitrescu, Cyber Host Data Center Manager.
După o primă etapă în care tehnologiile Avocent şi-au demonstrat utilitatea, fiabilitatea şi eficienţa la nivel intern, Romtelecom a trecut la etapa a doua de implementare prin extinderea acestor soluţii către clienţi.
„Soluţiile de management de la Avocent ne-au permis să oferim clienţilor care aveau servere închiriate sau colocate în centrul de date Romtelecom şi posibilitatea accesului de la distanţă la aceste resurse. Într-o primă etapă, Romtelecom a oferit KVM over IP ca produs comercial, iar pe baza Avocent DSView, clienţii au control total asupra echipamentelor”, spune Dumitrescu.
Acum, Romtelecom Cyber Host oferă clienţilor săi un noi serviciu KVM over IP, care constă în posibilitatea de accesare a consolei serverelor de la distanţă. Accesul se face utilizând orice tip de conexiune Internet.

Citeste articolul pe: Agora News

Postat de pe data de 18 aug., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 107 ori.

Publica un raspuns