Liderul clientilor de email pe segmentul B2B nu mai este Yahoo Mail, asa cum se intampla in 2008, ci Outlook, potrivit unui studiu realizat de White Image in perioada decembrie 2009-februarie 2010.
Aproximativ 50% dintre cititorii de newslettere au folosit adresa de serviciu sau servicii de email care permit pop3 sau IMAP, respectiv Outlook. Yahoo Mail a inregistrat o cota de 22%, in scadere, iar Gmail a fost folosit de 4,59% dintre utilizatorii abonati la newsletterele B2B.
In sectorul B2C, in continuare, utilizatorii au preferat sa se aboneze la newslettere cu adresele personale, aproximativ 69% din totalul abonatilor la acest tip de comunicare folosind Yahoo Mail, urmand Outlook cu 12,07%.
In privinta celor mai folosite browsere pentru citirea emailurilor, in ambele sectoare de business, aproximativ 60% dintre utilizatori prefera Internet Explorer, urmat de Firefox in procent de 33% dintre cei abonati la emailurile B2B si, respectiv, 40% dintre abonatii B2C.
In ceea ce priveste cei mai folositi clienti de email de tip Desktop, atat in comunicarea B2C, cat si in cazul comunicarii B2B, cel mai utilizat este Outlook, folosit de aproximativ 90% dintre cei care folosesc Desktop email. In cadrul acestui top, Outlook este urmat de Thunderbird si Lotus.
Chiar si in folosirea suporturilor mobile pentru citirea emailurilor s-a observat o schimbare. In sectorul B2C, interesul celor care aleg sa isi citeasca emailurile de pe suporturile mobile a crescut de la 0,18% la 1%, iar in B2B, de la 0,6% la 3.50%.
Inbox Review 2010 cuprinde date colectate si analizate prin instrumente specifice, in perioada decembrie 2009 – februarie 2010, de la 250.038 de adrese unice de email, din care 246.299 de utilizatori sunt abonati la newsletterele B2C, iar 3.739 sunt abonati la newsletterele B2B.
White Image este o companie ofera solutii customizabile de email marketing, gestionand anual un volum de peste 100 milioane de emailuri. Printre clientii sai se numara Dacia, Renault, ING, OTP Bank, Altex, eMAG, Farmaciile Dona.

Citeste articolul pe: Daily Business

Topul clientilor de email s-a schimbat in sfera B2B: Outlook inaintea Yahoo Mail

Liderul clientilor de email pe segmentul B2B nu mai este Yahoo Mail, asa cum se intampla in 2008, ci Outlook, potrivit unui studiu realizat de White Image in perioada decembrie 2009-februarie 2010.
Aproximativ 50% dintre cititorii de newslettere au folosit adresa de serviciu sau servicii de email care permit pop3 sau IMAP, respectiv Outlook. Yahoo Mail a inregistrat o cota de 22%, in scadere, iar Gmail a fost folosit de 4,59% dintre utilizatorii abonati la newsletterele B2B.
In sectorul B2C, in continuare, utilizatorii au preferat sa se aboneze la newslettere cu adresele personale, aproximativ 69% din totalul abonatilor la acest tip de comunicare folosind Yahoo Mail, urmand Outlook cu 12,07%.
In privinta celor mai folosite browsere pentru citirea emailurilor, in ambele sectoare de business, aproximativ 60% dintre utilizatori prefera Internet Explorer, urmat de Firefox in procent de 33% dintre cei abonati la emailurile B2B si, respectiv, 40% dintre abonatii B2C.
In ceea ce priveste cei mai folositi clienti de email de tip Desktop, atat in comunicarea B2C, cat si in cazul comunicarii B2B, cel mai utilizat este Outlook, folosit de aproximativ 90% dintre cei care folosesc Desktop email. In cadrul acestui top, Outlook este urmat de Thunderbird si Lotus.
Chiar si in folosirea suporturilor mobile pentru citirea emailurilor s-a observat o schimbare. In sectorul B2C, interesul celor care aleg sa isi citeasca emailurile de pe suporturile mobile a crescut de la 0,18% la 1%, iar in B2B, de la 0,6% la 3.50%.
Inbox Review 2010 cuprinde date colectate si analizate prin instrumente specifice, in perioada decembrie 2009 – februarie 2010, de la 250.038 de adrese unice de email, din care 246.299 de utilizatori sunt abonati la newsletterele B2C, iar 3.739 sunt abonati la newsletterele B2B.
White Image este o companie ofera solutii customizabile de email marketing, gestionand anual un volum de peste 100 milioane de emailuri. Printre clientii sai se numara Dacia, Renault, ING, OTP Bank, Altex, eMAG, Farmaciile Dona.

Citeste articolul pe: Daily Business

Postat de pe data de 25 aug., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 114 ori.

Publica un raspuns