Sindicaliștii CNSLR Frăția de la Tîrgu-Mureș intenționează să participe la un amplu miting de protest la București pe data de 22 septembrie. Organizarea presupune o doză însemnată de emoție pentru că o parte din firmele de transport contactate pentru asigurarea celor cinci autocare necesare pentru drumul Tîrgu-Mureș – București și retur au refuzat cursa, deși sindicaliștii plătesc serviciul. Motivul: firmele care au asigurat transportul la mitingul similar din luna mai au fost aspru controlate de organele statului. La fel, pe drumul de întoarcere, în luna mai, au fost sfătuiți să aleagă o rută ocolitoare, pentru că la limita de județ între Brașov și Mureș, ARR-ul aștepta cu control la sânge al mașinilor. Ca o paranteză, inspectorilor ARR li s-a dat mai nou target controlul a 100 de mașini de transport pe zi. Ceea ce e absurd, iar inspectorii ARR cântăresc acum și camioanele goale, ca să găsească eventuale depășiri de tonaj (care evident că nu se pot înregistra la camioane goale, dar care sunt necesare pentru evidență în atingerea target-ului).

Așadar, înainte să vorbim de arestări, procese de corupție și alte lucruri mari, poate că ar fi bine să analizăm atitudinea autorității statului la cel mai mic nivel. Pentru că vom avea surpriza să vedem că infiltrarea masivă a politicului în administrație a adus o atitudine polițienească (asta ca să nu-i spun chiar mafiotă) în comportamentul instituțiilor statului, care ar trebui să fie echidistant față de toți cetățenii. Și constat mai nou că nu mai e așa.

P.S. Să nu înțelegeți greșit: nu militez pentru ca sindicaliștii să aibă un statut special, ca autocarele cu care ei se duc la un miting să nu fie controlate. Militez doar pentru echidistanță, care e evident că în acest caz nu mai există.

Statul polițienesc

Sindicaliștii CNSLR Frăția de la Tîrgu-Mureș intenționează să participe la un amplu miting de protest la București pe data de 22 septembrie. Organizarea presupune o doză însemnată de emoție pentru că o parte din firmele de transport contactate pentru asigurarea celor cinci autocare necesare pentru drumul Tîrgu-Mureș – București și retur au refuzat cursa, deși sindicaliștii plătesc serviciul. Motivul: firmele care au asigurat transportul la mitingul similar din luna mai au fost aspru controlate de organele statului. La fel, pe drumul de întoarcere, în luna mai, au fost sfătuiți să aleagă o rută ocolitoare, pentru că la limita de județ între Brașov și Mureș, ARR-ul aștepta cu control la sânge al mașinilor. Ca o paranteză, inspectorilor ARR li s-a dat mai nou target controlul a 100 de mașini de transport pe zi. Ceea ce e absurd, iar inspectorii ARR cântăresc acum și camioanele goale, ca să găsească eventuale depășiri de tonaj (care evident că nu se pot înregistra la camioane goale, dar care sunt necesare pentru evidență în atingerea target-ului).

Așadar, înainte să vorbim de arestări, procese de corupție și alte lucruri mari, poate că ar fi bine să analizăm atitudinea autorității statului la cel mai mic nivel. Pentru că vom avea surpriza să vedem că infiltrarea masivă a politicului în administrație a adus o atitudine polițienească (asta ca să nu-i spun chiar mafiotă) în comportamentul instituțiilor statului, care ar trebui să fie echidistant față de toți cetățenii. Și constat mai nou că nu mai e așa.

P.S. Să nu înțelegeți greșit: nu militez pentru ca sindicaliștii să aibă un statut special, ca autocarele cu care ei se duc la un miting să nu fie controlate. Militez doar pentru echidistanță, care e evident că în acest caz nu mai există.

Postat de pe data de 17 sept., 2010 in categoria Civism. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 254 ori.

Publica un raspuns