Cu un total de 297 miliarde postari, aceasta retea sociala a reprezentat 23% din totalul postarilor online, a anuntat ComScore. Numarul postarilor Facebook a crescut cu 13.9 procente in acest trimestru, fata de cele 9.2 procente detinute in acelasi trimestru al anului trecut.

Yahoo se claseaza pe pozitia a doua, cu 140 miliarde de postari, urmat de Microsoft, cu 64 miliarde si Fox Interactive Media, care detine 48 miliarde. Postarile online includ reclame statice si rich media, excluzand anunturile video si postarile foarte mici, potrivit ComScore. Dintre agentii de publicitate online, AT&T a fost in fruntea clasamentului, cu 21.1 miliarde postari, adica 1.6% din anunturile monitorizate de ComScore. Firma de tranzactionare online Scottrade a fost pe locul 2, cu 14.9 miliarde afisari, urmata de Verizon, cu 14.6 miliarde. In cel de-al treilea trimestru al anului, 109 agentii de publicitate diferite au postat cel putin 1 miliard de anunturi, o crestere solida fata de 76 de astfel de agentii din anul anterior.

Per ansamblu, piata online de anunturi a inregistrat a revenire sanatoasa fata de anul trecut. „Doar cu un an in urma am fost in mijlocul unei recesiuni publicitare, insa mai multe drivere au contribuit la imbunatatirea sustinuta din ultimele trimestre”, a declarat vice-presedintele ComScore, Jeff Hackett.

Citeste articolul pe: SmartNews

Facebook se afla in fruntea unui clasament privind postarile online

Cu un total de 297 miliarde postari, aceasta retea sociala a reprezentat 23% din totalul postarilor online, a anuntat ComScore. Numarul postarilor Facebook a crescut cu 13.9 procente in acest trimestru, fata de cele 9.2 procente detinute in acelasi trimestru al anului trecut.

Yahoo se claseaza pe pozitia a doua, cu 140 miliarde de postari, urmat de Microsoft, cu 64 miliarde si Fox Interactive Media, care detine 48 miliarde. Postarile online includ reclame statice si rich media, excluzand anunturile video si postarile foarte mici, potrivit ComScore. Dintre agentii de publicitate online, AT&T a fost in fruntea clasamentului, cu 21.1 miliarde postari, adica 1.6% din anunturile monitorizate de ComScore. Firma de tranzactionare online Scottrade a fost pe locul 2, cu 14.9 miliarde afisari, urmata de Verizon, cu 14.6 miliarde. In cel de-al treilea trimestru al anului, 109 agentii de publicitate diferite au postat cel putin 1 miliard de anunturi, o crestere solida fata de 76 de astfel de agentii din anul anterior.

Per ansamblu, piata online de anunturi a inregistrat a revenire sanatoasa fata de anul trecut. „Doar cu un an in urma am fost in mijlocul unei recesiuni publicitare, insa mai multe drivere au contribuit la imbunatatirea sustinuta din ultimele trimestre”, a declarat vice-presedintele ComScore, Jeff Hackett.

Citeste articolul pe: SmartNews

Postat de pe data de 10 nov., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 96 ori.

Publica un raspuns