Google a anuntat miercuri ca schimba modalitatea de afisare a rezultatelor cautarilor astfel incat comerciantii fara scrupule sa nu mai aiba posibilitatea de a influenta indexarea serviciilor sau produselor diverselor companii, scrie presa internationala.
Schimbarea intervine dupa ce New York Times a publicat un articol despre Vitaly Borker, proprietarul unui magazin online de ochelari de soare din Brooklyn.
Acesta sustine ca, in mod intentionat, a lansat atacuri la adresa unora dintre clienti pe DecorMyEyes.com, pentru ca plangerile astfel generate au determinat rezultate bune la cautarile pe Google.
In esenta, el a sustine ca motorul de cautare nu poate face diferenta intre mesaje pozitive si criticile lansate online. Astfel, cu cat erau postate mai multe plangeri, cu atat site-ul lui Borker era mai usor de gasit pentru ca Google il indexa in primele rezultate, ceea ce ii aducea mai multe venituri.
Astfel, Google a anuntat ca si-a modificat algoritmul, fara a da alte detalii, pentru a putea detecta initiative similare cu cea a lui Vitaly Borker.

Citeste articolul pe: Daily Business

Google modifica modalitatea de afisare a rezultatelor cautarilor. Vezi care sunt motivele

Google a anuntat miercuri ca schimba modalitatea de afisare a rezultatelor cautarilor astfel incat comerciantii fara scrupule sa nu mai aiba posibilitatea de a influenta indexarea serviciilor sau produselor diverselor companii, scrie presa internationala.
Schimbarea intervine dupa ce New York Times a publicat un articol despre Vitaly Borker, proprietarul unui magazin online de ochelari de soare din Brooklyn.
Acesta sustine ca, in mod intentionat, a lansat atacuri la adresa unora dintre clienti pe DecorMyEyes.com, pentru ca plangerile astfel generate au determinat rezultate bune la cautarile pe Google.
In esenta, el a sustine ca motorul de cautare nu poate face diferenta intre mesaje pozitive si criticile lansate online. Astfel, cu cat erau postate mai multe plangeri, cu atat site-ul lui Borker era mai usor de gasit pentru ca Google il indexa in primele rezultate, ceea ce ii aducea mai multe venituri.
Astfel, Google a anuntat ca si-a modificat algoritmul, fara a da alte detalii, pentru a putea detecta initiative similare cu cea a lui Vitaly Borker.

Citeste articolul pe: Daily Business

Postat de pe data de 2 dec., 2010 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 124 ori.

Publica un raspuns