Microsoft România a apelat la cântăreaţa de muzică house Inna pentru a-i determina pe români să descarce cel mai nou browser al companiei, Internet Explorer 9.
Microsoft România a decis să promoveze Internet Explorer 9 cu ajutorul lui Inna (Elena Alexandra Apostoleanu) cântăreața de muzică dance și house.
“Inna şi Internet Explorer 9 (IE9) te provoacă la un pariu. Strângeţi prietenii, descărcaţi Internet Explorer 9 într-un număr cât mai mare şi testaţi noul browser. Haideţi să strângem 100.000 descarcări în 3 zile. În cazul în care acest pariu este câştigat, Inna oferă unui fan norocos şansa de a apărea în următorul său videoclip”, scrie pe site-ul vedetei.
Cei care vor să participe trebuie să devină fanul Innei pe Facebook, să stea cu ochii pe contul cântăreţei şi să raspundă corect la întrebarea pe care aceasta o va posta. Locaţia filmării videoclipului va fi comunicată direct câştigătorului, iar toate costurile vor fi acoperite integral de organizatori.
Inna are 1,7 milioane de fani pe celebra reţea de socializare.

Citeste articolul pe: Capital

Microsoft promovează Internet Explorer 9 cu ajutorul lui Inna

Microsoft România a apelat la cântăreaţa de muzică house Inna pentru a-i determina pe români să descarce cel mai nou browser al companiei, Internet Explorer 9.
Microsoft România a decis să promoveze Internet Explorer 9 cu ajutorul lui Inna (Elena Alexandra Apostoleanu) cântăreața de muzică dance și house.
“Inna şi Internet Explorer 9 (IE9) te provoacă la un pariu. Strângeţi prietenii, descărcaţi Internet Explorer 9 într-un număr cât mai mare şi testaţi noul browser. Haideţi să strângem 100.000 descarcări în 3 zile. În cazul în care acest pariu este câştigat, Inna oferă unui fan norocos şansa de a apărea în următorul său videoclip”, scrie pe site-ul vedetei.
Cei care vor să participe trebuie să devină fanul Innei pe Facebook, să stea cu ochii pe contul cântăreţei şi să raspundă corect la întrebarea pe care aceasta o va posta. Locaţia filmării videoclipului va fi comunicată direct câştigătorului, iar toate costurile vor fi acoperite integral de organizatori.
Inna are 1,7 milioane de fani pe celebra reţea de socializare.

Citeste articolul pe: Capital

Postat de pe data de 16 dec., 2010 in categoria Business, Evenimente, Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 148 ori.

Publica un raspuns