Publicitatea pe ecran partajat este interzisa in programele destinate minorilor, in emisiunile de stiri, cat si in dezbaterile politice pe posturile TV si de radio, potrivit unei noi modificari a Codului audiovizualului ce a fost adoptata astazi de membrii Consiliului National al Audiovizualului (CNA). Astfel, CNA a introdus in Codul audiovizualului o noua sectiune privind “Ecranul partajat” conform careia este interzisa difuzarea de publicitate “in mod simultan pe doua sau mai multe ferestre partajate” si in “crawl”. De asemenea, noua sectiune interzice difuzarea de publicitate pe ecran partajat in urmatoarele tipuri de programe audiovizuale: „programe destinate minorilor”, „programe de stiri” si „dezbateri politice”.

Citeste articolul pe: Financiarul

CNA a interzis publicitatea pe ecran partajat

Publicitatea pe ecran partajat este interzisa in programele destinate minorilor, in emisiunile de stiri, cat si in dezbaterile politice pe posturile TV si de radio, potrivit unei noi modificari a Codului audiovizualului ce a fost adoptata astazi de membrii Consiliului National al Audiovizualului (CNA). Astfel, CNA a introdus in Codul audiovizualului o noua sectiune privind “Ecranul partajat” conform careia este interzisa difuzarea de publicitate “in mod simultan pe doua sau mai multe ferestre partajate” si in “crawl”. De asemenea, noua sectiune interzice difuzarea de publicitate pe ecran partajat in urmatoarele tipuri de programe audiovizuale: „programe destinate minorilor”, „programe de stiri” si „dezbateri politice”.

Citeste articolul pe: Financiarul

Postat de pe data de 27 ian., 2011 in categoria Noutăți. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 370 ori.

Publica un raspuns