Social-Media-Summit-Sibiu-2011Social Media Summit Sibiu a fost din punctul meu de vedere un eveniment de business reușit din care au avut de câștigat atât bloggerii, cât și companiile. Numărul de participanți la eveniment evidențiază realmente acest aspect.  Speakerii au fost cu mult peste nivelul la care mă așteptam și am plecat de acolo cu multe idei pe care aștept să le planific și să le pun în aplicare. Dintre speakerii, cei care m-au impresionat și ale căror idei pot contribui la îmbunătățirea imaginii unei companii în social media, sunt:

Vali Petcu, Zoso.ro

Deja, binecunoscut pentru modul de exprimare direct și fără perdea a venit cu o prezentare din care mi s-a clarificat ce anume face un blogger profesionist. Prin exemplele de campanii desfășurate pe blogul lui sau pe alte bloguri am înțeles de ce o companie are nevoie să includă blogosfera în mixul de marketing.

Ciprian Stăvar

Se știe că e un orator bun și, și de această dată a reușit să interacționeze cu publicul. Din discursul său m-a impresionat legătura pe care a făcut-o între atitudinea oamenilor de acum și literatura studiată în școli. A pus punctul pe i în ceea ce înseamnă succesul în social media pentru o companie. Acesta nu se măsoară în numărul de followeri de pe Twitter, în numărul de Like-uri pe Facebook sau numărul de comentarii pozitive la un post pe bloguri. Succesul adevărat al unei companii care folosește social media este calitatea relațiilor pe care le stabilește cu consumatorii săi. Cum poate face acest lucru? Simplu – ascultând!

facebook LiverpoolBobby Voicu, General Manager Intact Interactive

A reușit să clarifice faptul că o companie nu e nevoie doar să fie prezentă în social media, ci e nevoie să aibe o strategie clară. A dat un exemplu de pagină de Facebook pe care dacă o analizezi cu atenție reușești să înțelegi de ce unora le merge mai bine pe Facebook și altora nu. Vă las să descoperiți singuri secretele și să mi le scrieți în comentarii.  Prezentarea lui Bobby Voicu o veti putea găsi pe SlideShare.net peste câteva zile.

Cristian China-Birta, Chinezu.eu

A prezentat un proiect nou și interesant menit să sprijine blogosfera românească. Bloggerii care doresc să facă bani din această activitate, dar nu au reușit până acum sau nu au știut cum să facă acest lucru pot învăța participând la Blogal Initiative.

Alexandru Negrea, www.alexandrunegrea.ro

A vorbit despre provocările de care se lovesc companiile în social media și cum pot fi ele depășite prin deschidere, transparență, comunicare și follow-up.

Georgiana Gheorghe , Corporate Communication Manager Danone

A prezentat drept studiu de caz campania pe social media desfășurată luna trecută pentru unul din produsele Danone. Mai jos este un viral pe care au recunoscut că nu l-au folosit la cote maxime, dar care cu siguranță ar fi avut succes. Cei de la Danone au declarat că interviurile sunt reale. 🙂

În ultima sesiune au vorbit câțiva bloggeri locali despre ce înseamnă pentru ei blogging, cum au reușit să câștige bani din blogging și ce alte beneficii le-a adus lor. Au mai vorbit Cristi Dorombach, piticu.ro și Ruxandra Predescu, Festivalul Internațional de Teatru Sibiu.

Impresii de la Social Media Summit puteți citi și pe blogul lui Henrich.


Impresii de la Social Media Summit Sibiu

Social-Media-Summit-Sibiu-2011Social Media Summit Sibiu a fost din punctul meu de vedere un eveniment de business reușit din care au avut de câștigat atât bloggerii, cât și companiile. Numărul de participanți la eveniment evidențiază realmente acest aspect.  Speakerii au fost cu mult peste nivelul la care mă așteptam și am plecat de acolo cu multe idei pe care aștept să le planific și să le pun în aplicare. Dintre speakerii, cei care m-au impresionat și ale căror idei pot contribui la îmbunătățirea imaginii unei companii în social media, sunt:

Vali Petcu, Zoso.ro

Deja, binecunoscut pentru modul de exprimare direct și fără perdea a venit cu o prezentare din care mi s-a clarificat ce anume face un blogger profesionist. Prin exemplele de campanii desfășurate pe blogul lui sau pe alte bloguri am înțeles de ce o companie are nevoie să includă blogosfera în mixul de marketing.

Ciprian Stăvar

Se știe că e un orator bun și, și de această dată a reușit să interacționeze cu publicul. Din discursul său m-a impresionat legătura pe care a făcut-o între atitudinea oamenilor de acum și literatura studiată în școli. A pus punctul pe i în ceea ce înseamnă succesul în social media pentru o companie. Acesta nu se măsoară în numărul de followeri de pe Twitter, în numărul de Like-uri pe Facebook sau numărul de comentarii pozitive la un post pe bloguri. Succesul adevărat al unei companii care folosește social media este calitatea relațiilor pe care le stabilește cu consumatorii săi. Cum poate face acest lucru? Simplu – ascultând!

facebook LiverpoolBobby Voicu, General Manager Intact Interactive

A reușit să clarifice faptul că o companie nu e nevoie doar să fie prezentă în social media, ci e nevoie să aibe o strategie clară. A dat un exemplu de pagină de Facebook pe care dacă o analizezi cu atenție reușești să înțelegi de ce unora le merge mai bine pe Facebook și altora nu. Vă las să descoperiți singuri secretele și să mi le scrieți în comentarii.  Prezentarea lui Bobby Voicu o veti putea găsi pe SlideShare.net peste câteva zile.

Cristian China-Birta, Chinezu.eu

A prezentat un proiect nou și interesant menit să sprijine blogosfera românească. Bloggerii care doresc să facă bani din această activitate, dar nu au reușit până acum sau nu au știut cum să facă acest lucru pot învăța participând la Blogal Initiative.

Alexandru Negrea, www.alexandrunegrea.ro

A vorbit despre provocările de care se lovesc companiile în social media și cum pot fi ele depășite prin deschidere, transparență, comunicare și follow-up.

Georgiana Gheorghe , Corporate Communication Manager Danone

A prezentat drept studiu de caz campania pe social media desfășurată luna trecută pentru unul din produsele Danone. Mai jos este un viral pe care au recunoscut că nu l-au folosit la cote maxime, dar care cu siguranță ar fi avut succes. Cei de la Danone au declarat că interviurile sunt reale. 🙂

În ultima sesiune au vorbit câțiva bloggeri locali despre ce înseamnă pentru ei blogging, cum au reușit să câștige bani din blogging și ce alte beneficii le-a adus lor. Au mai vorbit Cristi Dorombach, piticu.ro și Ruxandra Predescu, Festivalul Internațional de Teatru Sibiu.

Impresii de la Social Media Summit puteți citi și pe blogul lui Henrich.


Postat de pe data de 12 mai, 2011 in categoria Business, Marketing online. Poti urmari comentariile acestui articol prin RSS 2.0. Acest articol a fost vizualizat de 2,672 ori.

Publica un raspuns